Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Nån som vet var det finns 17" motardhjul till salu? Får eventuellt hem ett Monster (2t 500cc) i helgen som jag planerar att både cross- och gatanpassa :yoparty

Tips om snygga lysen, bak/bromsljus samt bromsljuskontakter och större generator för dessa emottages tacksamt så kanske det blir en byggtråd nånstans :D Hojen är förreggad redan så enduroregistrering ska nog gå bra.

Finns det nåt smidigt sätt att höja / sänka hojen snabbt och enkelt? Droppa gaffeln genom kronorna går väl inte om styret e i vägen och kortare doglegs i länkaget är väl inte helt smidigt att byta??

Last edited:
Waaa jag vill inte jobba idag. Imon blr det en sväng om vädret håller sig! Martin pm mig ditt nummer så kör vi =)
Jag o två kompisar va ute idag, hann inte se ditt meddelande... Men det blir fler gånger! Imon kanske... PMar mitt nummer så får vi se imon..
Gött väder idag, härligt värre o glida runt...

Har ni dött hela bunten eller?

Imon ska det bli fint väder, jag är ledig som det ser ut nu, nån som ska med ut o köra en runda?

Klart det ska bli bra väder imon när man varit ledig 2 dagar nu =(

Men fredag och lördag är jag ledig, hoppas det blir fint väder.

Klart det ska bli bra väder imon när man varit ledig 2 dagar nu =(

Men fredag och lördag är jag ledig, hoppas det blir fint väder.
Imon ska de bli fint, lördag regna, söndag ska de bli sol och +5 om man följer forecas väder följer man smhi blire +1...

Förmodligen så hämtar jag en 660 på lördag, så på söndag är jag garanterat med och åker om de går enligt planerna:D

Igår var jag och Martin i stockholm o hämtade hem en hoj till mig :) Nån som ska med ut på en sväng idag? jag martin och en till kommer nog ta ett stråg genom staden för att sedan leka lite...

Nu har jag kommit hem ifrån Thailandet och även hunnit hämta mig en Gixxer 1000 06:a, Så nu väntar man bara på det fina vädret...

:)

///Micke

Köra motard i snöstorm är rätt trevigt :banana

EDIT:
0,5 km både sittandes och med knät på sadlen avklarat, nu är det bara o träna mer höjd på sittandes o träna på att stå så det inte blir så jobbigt med knät på sadlen, sen går det nog finfint.. Målet är hela lovsjörakan.

Last edited:
Har planer på att ta ut hojjen till påskhelgen, inte nog med att det ALLTID är fint väder , peppar peppar så fyller man år samtidigt... kan knappt bärga mej. Skulle vara gött om man drog ihop ett motardgäng o köra lite..:yoparty

Last edited:
Det är väl inte alltid fint väder på påsk? Men det hoppas vi på!! Vi ska ut ett stort gäng och köra på påsken.. Det e spikat

*GRRR*

vad fan ska det vara för nytta med +6 grader och solsken en jävla torsdag? :mad:

p.s någon som har koll på ungefär hur lång tid det tar att få köra hojen igen om man ställt av den? (första året jag gjort det)
borde väl gå att ringa in till försäkringsbolaget och få köra samma dag? (även med skrapat skattemärke?)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey