Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja, dom har fått ett lite konstigt rykte.

Pratade med Kenneth å johan på wenners idag, båda hade faktiskt bara gott att säga om både 350n 92-> och 650n 96->.. motorerna ska vara outslitliga bara dom har ordentligt med olja och resten ska inte vara värre än yamma och kawa.

dessutom passar 350n bra i skog å mark, trots att några är LV-reggade... det är det som är det fina i kråksången... tror jag :confused:

Vi får väl se, maskinen har rullat 725 mil och har aldrig varit i skogen så det är nog ett bra köp :fakta

//jaG

eus skrev:
anything man... anyyythiiiing!
typ.. honda eller yamsing.. har hört att de har lite bättre kvalle på sina offrodare.. men det är bara vad jag har hört iofs

Alla ni i Jkpg som ska köpa offroad... jag ska ge er ett råd... Försök få tag i Husqvarna 258... Millitärens mc... Så jävla klockren... Jag låg som mc ordonanns i Eksjö... Och att slänga på skidorna på hojjen va helt underbart... + att man kan köra mitt i samhället utan att klota det första man gör...

//Score

Bifogat

• tomaso.jpg
    tomaso.jpg
    47.8 KB · Visningar: 152
Score skrev:
Alla ni i Jkpg som ska köpa offroad... jag ska ge er ett råd... Försök få tag i Husqvarna 258... Millitärens mc... Så jävla klockren... Jag låg som mc ordonanns i Eksjö... Och att slänga på skidorna på hojjen va helt underbart... + att man kan köra mitt i samhället utan att klota det första man gör...

//Score

ja dom e fan SKITbra särskilt...

Bifogat

• triumph.jpg
    triumph.jpg
    24.7 KB · Visningar: 148
BENSON skrev:
jaha...då har försäkringsbolagen haft möte och beslutat om en höjning igen.

Tur att man ska åka skidor.....

E de slut på hojåkandet nu då??

Fast jag förstår.. lite surt o lägga halva månadslönen på försäkring.. (ja.. jag tjärnar inte så mkt.. eller betalar jag jävligt mkt i försäkring.. :rolleyes: )

Sicken morgon...vart vaken i knappt en timme o det är dags att åka o jobba om ett ögonblick.

För er som inte vet hur det är att vara gå upp vid 04 på morgonen så kan jag informera om att det är mörkt, kallt o man är lite småtrött faktiskt.

Jaja..hoppas ni får en lika bra dag som ni förtjänar.

over and out

/R

The_Wanderer skrev:
Blocket, men det var inte riktigt så jag menade, tänkte mer att nuvarande ägare hade nya planer... men köp den! hyfsat pris och mkt välvårdad :tummenupp

Kan ju vara bra med adressen till den bågen du syftar på.

Edit: Hittade den på adressen Rettan

Edit2: Jag lär nog inte få råd till försäkringen även om bågen är lätt inköpt.. 16000 i självrisk .... :finger

Last edited:
BENSON skrev:
:angel ................

Dyrt med skidutrustning har jag hört.
Vill ju inte komma fram till kassan och inte ha tillräckligt med pengar på fickan.
Såg något stort å naket åbäke på din gård (menar inte Sara)... det råkar inte vara den som är orsaken?

The_Wanderer skrev:
Såg något stort å naket åbäke på din gård (menar inte Sara)... det råkar inte vara den som är orsaken?

:D :D ......
Nä den är inte min....
tillhör (daytona) en kompis till mej...
Han har byt sin gamla hoj mot denna.....tydligen bra vrid i husbilen........ :crash :crash
Och nu ska han ordna till utseendet på den i vinter. :fakta

Last edited:
Hallå folket..

Va i jönköpning förra helgen(IKEA) och jag såg till min stora besvikelse inte EN enda slangning...
Va väl kanske fel ut ... å så missade jag ju er vid min igenomkörning i somras men nästa sommar så ska det åkas så det står härliga till eller vad säger MAVERICK från sängen??? Ska bli kul å se dig på benen, in action....mycke kul till våren.....

Ha dé

Silverryggen

Bifogat

• stoppie1.jpg
    stoppie1.jpg
    25.3 KB · Visningar: 183
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back