Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
Tjenare alla Jönköpings bor, speciellt ni två på 675 som skall till gotland med mig.:yoparty :yoparty :yoparty
Tänkte fråga om ni har några bra förslag på väg val till Borås och även om det är någon som har något bra val därifrån till Gbg.:Bugar
Tänkte åka till gbg på lördag. Om det är någon som skall ditåt så skulle det vara sköj med en guide:Rockbanan :bow .

Åk Månsarp->Bondstorp->Nissastigen->Tranemo sen efter det så vet jag inte vad som kan vara bäst men sikta på ulricehamn . Tranemo bör du dock inte missa :yoparty :gnissla

http://kartor.eniro.se/query?&what=...%2C%2051433%20TRANEMO&calculationMode=fastest
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ute och körde gata igår, me Jens 660, hyfsat kul!

Vem var det som var i Gränna igår me sporthojströja? En R6a, en gul Daytona och en blå TLR?
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
Ute och körde gata igår, me Jens 660, hyfsat kul!

Vem var det som var i Gränna igår me sporthojströja? En R6a, en gul Daytona och en blå TLR?


Jönköpingsbor alla 3. Björn,Micke å om det var en Blå R1 var det la Myt61 på forumet tänker ja. Missade man en åktur i helgen tydligen. Sitter uppe i Karlstad å beskådar regnet och att man snart ska sätta sig på hojen och dra till Jönköping. :huvet att det regnar
 

Caramon

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R1
Ute och körde gata igår, me Jens 660, hyfsat kul!

Vem var det som var i Gränna igår me sporthojströja? En R6a, en gul Daytona och en blå TLR?

Skulle kunna tillkännage mig den gula Daytonan....
De andra två idioterna har jag ingen aning om vilka de var ;)

Skämt å sido så tog vi 3 en tur från Jönköping via Lekeryd-Hauvrida-Vireda-Grankärr (Kaffestopp) sen vidare mot Grännahamnen för att avnjuta en glass i solen. Det blev en trevlig liten sväng....
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Låter som en trevlig sväng...tittade inte så noga men jag tror det vart en blå R6a, am I right? Själv åkte jag bara gamla vägen Husky-Gränna, hade inte så mycket tid och hade skitbråttom tillbaka.
 

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Ort
Jönköping
Hoj
smc barossa, Triumfh 600, Hyosung 650, CBR900RR, R1 99a just nu
Jag träffade på dem ochså inne i stan i helgen =)
Kul att det finns fler som är ute på vägarna.:yoparty
 

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Habo
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Kan varmt rekommendera Takörkort. Körde för Jocke & Jocke och fixade lappen efter några lektioner.

Senast och senast menas ändå två olika tillfällen :) Nej, kallt var det och lite rostig efter vinterdvalan samt en hoj som inte tände som den skulle på okända vägar. Tranemovägen kan jag men Malexander hade jag aldrig kört innan.
Rakt fram blev du efter iaf :arsele ;) Slip-on och nerdrevning skulle göra 675:an ännu roligare. Riktigt skumt att den startade själv mha kopplingen. Kan man välja bort det om man vill?


Vilken är bästa trafikskolan för mc-kort i Jkpg? En :tuttar kompis flyttar hit snart och håller på att ta A-kort.
 

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda
Låter som en trevlig sväng...tittade inte så noga men jag tror det vart en blå R6a, am I right? Själv åkte jag bara gamla vägen Husky-Gränna, hade inte så mycket tid och hade skitbråttom tillbaka.



:ajjabajja r1 är det. förövrigt en rolig runda :tummenupp
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ahh ok, som sagt, jag kollade inte så noga...får väl prata med er om jag ser er igen!
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Jag är nykrashad, mycket emot mig och Gotand, får revbenen röven och hojen läka i tid tid så, ähh det viktigaste är att jag har en båge tills dess, revbenen kan man tejpa och fixa lite vaddering till sitsen så :tummenupp




Tack för tippset:tummenupp
Skall prova i morgon om det inte regnar för mycket.
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
Jag är nykrashad, mycket emot mig och Gotand, får revbenen röven och hojen läka i tid tid så, ähh det viktigaste är att jag har en båge tills dess, revbenen kan man tejpa och fixa lite vaddering till sitsen så :tummenupp

Vad hände?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag är nykrashad, mycket emot mig och Gotand, får revbenen röven och hojen läka i tid tid så, ähh det viktigaste är att jag har en båge tills dess, revbenen kan man tejpa och fixa lite vaddering till sitsen så :tummenupp
Har du klotat nya Trajjan Said?? Som Ajo, sa... vad hände?
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Jag är nykrashad, mycket emot mig och Gotand, får revbenen röven och hojen läka i tid tid så, ähh det viktigaste är att jag har en båge tills dess, revbenen kan man tejpa och fixa lite vaddering till sitsen så :tummenupp


Nej va pissigt.... Vad hände??? Du får se till att fixa ihop den innan lelle nu då så vi kan piska några varv, och köra race haha :tummenupp


///Micke
 

NAN

De e najs
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Dbs 21 vxl
En crf motard och en stunt hoj = ev en R1:a + en annan röd sporthoj sedd vid preem bäckadal. Såg rätt gött ut! Kanske blir en sväng imorgon för min del.
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Jaja , nu ska jag handla nytt igen, mår rätt skapligt nu iaf.

Lite fladderifladder på styret och smack hojen oigenkänlig, jag groggy börjar leta efter ciggpaketet, fan har ju inga oj blöder visst jaja huvudet är helt.

Fick åka saftblandskåp till akuten med polisfölje , kommer fram blir instucken rör i käften av polis och de säger blås, phhhh ingen lungkapacitet pga fuckade revben efter några försök så blir det grönt och sen kom fingret i anus (inte av polis:näsblod ) och så kniper vi:va

Summan av kardemumman, Gotland here I come !:yoparty
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
skönt att höra att du verkar okey förutom då kanske ett ömt anus:rolleyes:
Blev hojen helskrot?
Krya på dig.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top