Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
NSR_Martin skrev:
2465400 Om det råkar bli så att en tjej vill hänga med på hojen, är det nån som har ett skinnställ som kan tänkas lånas ut då...?QUOTE]

Jajjemen! Är hon 180cm lång och fyller ut ett ställ för 80 kg förare så kan du få köpa ett ställ av mig BILLIGT. Svart, puckless i skick som nytt!

Ska hon ha kruka med så vete fan om inte du kan få köpa det med..... kanske inte, får se...

//spenk

spenk skrev:
2468187
NSR_Martin skrev:
2465400 Om det råkar bli så att en tjej vill hänga med på hojen, är det nån som har ett skinnställ som kan tänkas lånas ut då...?QUOTE]

Jajjemen! Är hon 180cm lång och fyller ut ett ställ för 80 kg förare så kan du få köpa ett ställ av mig BILLIGT. Svart, puckless i skick som nytt!

Ska hon ha kruka med så vete fan om inte du kan få köpa det med..... kanske inte, får se...

//spenk
:arsele :tuttar :D

Jag tar en tur till Tranemo idag strax efter 16 i skapligt sporthojstempo. Häng på om du vill. Rullar från Torpa runt 1630 gissar jag. Ring 070-7278147 om du vill med.

Ikon:häng med till Lovsjörakan får du en wheelie i 200 på film. Kan ta med min egen hjälmkamera oxå om du vill. Holler...

Kalle

K-Man skrev:
2468572 Jag tar en tur till Tranemo idag strax efter 16 i skapligt sporthojstempo. Häng på om du vill. Rullar från Torpa runt 1630 gissar jag. Ring 070-7278147 om du vill med.

Ikon:häng med till Lovsjörakan får du en wheelie i 200 på film. Kan ta med min egen hjälmkamera oxå om du vill. Holler...

Kalle

hade varit kul med lite film från i torsdags, även fast man var lite rostig.. var ett tag sedan man wheela, men kul var de..

Stand up for your right!

K-Man skrev:
2468572 Jag tar en tur till Tranemo idag strax efter 16 i skapligt sporthojstempo. Häng på om du vill. Rullar från Torpa runt 1630 gissar jag. Ring 070-7278147 om du vill med.

Kalle
hann inte med idag,men säg till nästa gång..hjälmkamera blir ju fett:tummenupp

//spenk
Kanske kan funkar, förmodligen kan jag låna kompisens ställ, men jag antecknar ditt erbjudande ifall det skulle sluta med att det blir standard att nån sitter o klänger sig fast där bak ;)
Nu kommer alla tro att jag är en millimeter från att bli ihop med en tjej med, släpp dom tankarna... Än så länge :tungan

EDIT: Känns ju SKITBRA när man tömmer oljan och får ut en liter när det ska va 3,3 typ...?? Borde nog ha lite bättre koll i fortsättningen, hoppas det hjälper med o bara byta olja o filter...

Last edited:
NSR_Martin skrev:
2469052 Kanske kan funkar, förmodligen kan jag låna kompisens ställ, men jag antecknar ditt erbjudande ifall det skulle sluta med att det blir standard att nån sitter o klänger sig fast där bak ;)
Nu kommer alla tro att jag är en millimeter från att bli ihop med en tjej med, släpp dom tankarna... Än så länge :tungan

EDIT: Känns ju SKITBRA när man tömmer oljan och får ut en liter när det ska va 3,3 typ...?? Borde nog ha lite bättre koll i fortsättningen, hoppas det hjälper med o bara byta olja o filter...

japp var noga med oljan,jag rasade min gsx-r pga för lite oil...inte det billigaste man kan göra:näsblod

apropå det

Körde en tjej bakpå igår för att hon ville åka med.:tuttar Drog ut raketen på e4 och blåste ur. Hon var ganska skakis sen :rock
Det gick dock inte mer än :hojsmilie fort.... =)

miesta skrev:
2471194 Körde en tjej bakpå igår för att hon ville åka med.:tuttar Drog ut raketen på e4 och blåste ur. Hon var ganska skakis sen :rock
Det gick dock inte mer än :hojsmilie fort.... =)

var det dig jag mötte på e4an? Mot huskvarna? Upp mot öxnehaga sen svängde ni av?

miesta skrev:
2471405 Mycket möjligt. =) Såg dock inte dig?

vaaa? var du såå upptagen med att känna hennes kropp mot din? :P
Asså, du låg ju precis bakom mig, jag vinkade tom till dig, sen gasade vi på lite :) Du kan inte inte ha sett mig för annars skulle du kört på mig ^^ om det nu var du vill säga, hade hon brunt axellångt hår?

Umiss skrev:
2471456 vaaa? var du såå upptagen med att känna hennes kropp mot din? :P
Asså, du låg ju precis bakom mig, jag vinkade tom till dig, sen gasade vi på lite :) Du kan inte inte ha sett mig för annars skulle du kört på mig ^^ om det nu var du vill säga, hade hon brunt axellångt hår?

Då var det nog inte jag. =) hade jag sett garanterat. Var det en liknande hoj kanske ?

miesta skrev:
2471959 Då var det nog inte jag. =) hade jag sett garanterat. Var det en liknande hoj kanske ?

Ingen aning :) Han låg bakom mig hela tiden tills jag saktade ner för en avfart då han susade förbi mig ganska fort ^_^ hann inte se hojjen så mkt, men det var nog inte du då :D

Trodde ni körde hoj där uppe, mötte 1 hoj i fredags och 2 hojar igår (tisdag), lite klent tycker jag, var iofs bara på genomfart men ändå!

Någon som ska ut och hojja i em/kväll eller senare i veckan?

EDIT: Rullar från Atollen vid kl 18 för de som vill åka en sväng... Blir rätt lugnt tempo & alla hojjar är så klart välkommna.

Last edited:
HEJ!

Kollade just väderprognosen =) och lördag ser lysande ut.
Skriv gärna nåt om ni ska ut och åka. Är gärna på.
Inget galen race bara. =)

MVh
Patrik

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back