MC-åkning från Gnosjö Station imorgon 12.00 om det är någon som är sugen..... Blir förmodligen en runda runt Bolmen.
Sedan blir det JetSki och Vattenskidor efter det...
Hoppas man inte blir för bakfull imorgon bara... ikväll....
Var det någon härifrån som stod och filmade på gammla Tidaholmvägen idag.
Såg inte vad för hojar ni hade. Hoppas det inte gjorde något att jag spontanslangade lite framför eran kamera
ser här att ni undrar hur det gått till kan bara säga så här så länge. han kör ifrån centrum herkulesvägen (norrifrån) jag kommer söderifrån han svänger in mot bilfirman jag kör på hans höger sida å åker över hans bil ca 15 m mot trottoar kanten å bilisten blev chockad. hojen är helförsäkrad nu ska jag ta maverick råd ha det gött o kör försiktigt
Var det någon härifrån som stod och filmade på gammla Tidaholmvägen idag.
Såg inte vad för hojar ni hade. Hoppas det inte gjorde något att jag spontanslangade lite framför eran kamera
Ännu en härlig motodag tillända.
Båt, JetSki och MC åkning....kan det bli bättre??
Blir tyvärr inga bilder ännu, är nåt jävla strul med kameran, så det går inte föra över bilderna till datorn...
Blir tyvärr inga bilder ännu, är nåt jävla strul med kameran, så det går inte föra över bilderna till datorn...
Nä...din hoj är inte av denna värld...för att nyttja en gammal klyscha..jag skulle nog fan köraq ihjäl mig...h-e vad rolig den var...tom jag kan nog köra på bakhjulet på en sån ju..till skillnad från min kryssningsmissil från vinterkriget...
Hade det varit försäkring på den här sidan verkligheten så hade jag inte tvekat en sekund...hade shoppat en retta fortare än den går upp på bakhjulet
Tilläggas bör för er som inte var där...jag körde i c:a 2 minuter på en raka...det räckte gott o väl för att få mig såld...
Det var en riktig heltoppen dag, Jetskin var dock lite tråkig
eller inte... vatten skidorna ock ringen var inte heller direkt tråkiga sådär... det fett
Det var en riktig heltoppen dag, Jetskin var dock lite tråkig
eller inte... vatten skidorna ock ringen var inte heller direkt tråkiga sådär... det fett
Fan va kul det var igår! *väntar på bilder* Vattenskidor e ju skitkul, och jetski, en sån blir det nästa år!
Snittade 160 på hemvägen, kom fram exakt 16:30 dit jag skulle. E man bäst eller vad??