Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Bytardags!!

Har nån Need for Speed Underground till PS2 och e sugen på att testa Most wanted? Jag saknar driftingen från underground och vill bytlåna lite.

Dessutom skulle jag vilja ha en större lägenhet. Känner ni nån som har en 3-4:a på Torpa så finns det två tvåor att välja mellan, också på Torpa 56 kvm (3606kr/mån) resp 69 kvm (4686 kr/mån). Närhet till garaget på Torpa är ett måste så inga andra områden är intressanta så vida inte mc-garage ingår.

Last edited:
Själv flyttar man till Karlstad till helgen...
Jag och en polare från Gävle ska bo i en 4:a
Blir fan FOOTBALL för hela jävla slanten, ska spöa stockholms-svinen hade jag tänkt också! Eller vad säger du K-man :7peta

Efter 70mil med rejsbussen i dimma regn och masskrock i Lund så står det nu en r1 -04 hemma, det blir rookie 1000 i år :)

Edit: Zeb tackar för pris men det var för sent ;)

MagnusK skrev:
Efter 70mil med rejsbussen i dimma regn och masskrock i Lund så står det nu en r1 -04 hemma, det blir rookie 1000 i år :)

Sedärja trevligt värre, då får man ju önska lycka till :tummenupp

Finns det något intresse av att spela innebandy på lördagar eller söndagar nån gång mellan 10-16??

//Mheel

MagnusK skrev:
2040177 Efter 70mil med rejsbussen i dimma regn och masskrock i Lund så står det nu en r1 -04 hemma, det blir rookie 1000 i år :)

Ähh, du kan ju inte lämna kungaklassen Rookie 600... :tungan

Lycka till! :tummenupp

Satan i gatan vilken fest det va i Lördags :fyllisar
Tycker samtliga ska ta en bläcka till på Fredag :yoparty

Ydde skrev:
2041588 Satan i gatan vilken fest det va i Lördags :fyllisar
Det är bara skrika öl så är jag på... :fyllisar
Nån som vet några bra behandlingshem för nersupna hojjåkare :va

Jag e förmodligen anmäld på träningsläger för öldrickare i helgen, gräshagen vån 6 va de va?

Ydde skrev:
2041588 Satan i gatan vilken fest det va i Lördags :fyllisar

Jotack dt blev lite sprit tillslut som slank ner, jag var snorfull vid 11 :fyllisar däckade i duschen vid 12 och allt detta är på söndagen :4skrika måndag morgon innan jobbet hämtade jag bilen.

Märks att man tappat stinget med spriten. full i 2 dar :4skrika :4skrika

Ikon skrev:
2042177 Ja det finns ett rehab center i en lägenhet på gräshagen vån 6 :tummenupp

Nära och bra! Kommer väl testa det i helgen! :yoparty
Nått man behöver ha med sej? :tomten

Om en timme ca drar jag ikon och påsen ut på en repa! :tuttar

Aion skrev:
2043100 Jotack dt blev lite sprit tillslut som slank ner, jag var snorfull vid 11 :fyllisar däckade i duschen vid 12 och allt detta är på söndagen :4skrika måndag morgon innan jobbet hämtade jag bilen.

Märks att man tappat stinget med spriten. full i 2 dar :4skrika :4skrika
Japp det var djävulskt många redbull vodka utan redbull i lördags...satan va fint :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back