Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Maverick skrev:
fan.. öppnade PRO redan kl 8 idag eller??

God Jul!!
Du vet hur det är är...julbak, julstök osv osv

EGENTLIGEN är det för att värma upp magen för dess största högtid..... kan bli svettigt idag:tomten

Ikon skrev:
Ja hur går det med chööörrrrtbullarna??
KLART! Alla är på plats, nu är det bara brygghuset som ska bli färdigt me'. Sen ska stian skuras, dörren låsas o nyckeln gömmas OCH LOCKET SKA LÄGGAS PÅ BRUNNEN!

spenk skrev:
KLART! Alla är på plats, nu är det bara brygghuset som ska bli färdigt me'. Sen ska stian skuras, dörren låsas o nyckeln gömmas OCH LOCKET SKA LÄGGAS PÅ BRUNNEN!

Ja fan det e mycket o atå i...själv ska jag snart ta mig en lugn promenad ner till torpa,hämta min bil hos k-man sen ska den transportera mig till hovslätt där jag ska inta färdigställning framför julbordet...sen jäääävlar ska det gödas...underbart! :tummenupp

Goffe skrev:
smålandsbanken i löve you... :) annars så god jul bitchies.. :tomten
Jaså, blir det kryss-10 för degpojken, aka fläskflickan, nu eller?
Då är det verkligen god jul! :tomten

Tack för en trevlig kväll igår! Helvete vad chips det ligger överallt! :D

God jul! dags att åka till jobbet :(

Nu ska man ju svulla i sej riktigt med mat, surt att man e bakfull bara...

Hamnade hos ett gäng dyngfulla finnar på torpa!
Super dom inte ihjäl dej så snackar dom ihjäl dej! :brinnerup :tomten

Fick ni något fint i hjulklapp?`

Jag fick mitt xbox 360.. hade köpt ett spel (Projekt Gotham Racing 3 + handkontroll innan, en trevlig avslutning på hjulafton... :galen

Runningback skrev:
Fick ni något fint i hjulklapp?`

Jag fick mitt xbox 360.. hade köpt ett spel (Projekt Gotham Racing 3 + handkontroll innan, en trevlig avslutning på hjulafton... :galen
Ja.. vad fick man..

En spjällsäng, en babysitter och en bilbarnstol..

Tja allihopa! Nu har vi 2 st filmer färdiga filmer från sommaren 2005. men som vanligt så vet ju inte folk hur man lägger upp filmerna, någon är som vill hjälpa en som inte vet ett skit om detta. man blir bra sugen på att köra när man kikar på filmerna från i somras. Vill ni se lite buskörning från stan så hjälp mig lite nu...

Izy anordnar strippen körning med rc bilar med fyrverkeriraketer på imorgon upp på rakan vid kinnarps racet startar väl vid 6-7 tiden... :tummenupp

Blade Chrille skrev:
Tja allihopa! Nu har vi 2 st filmer färdiga filmer från sommaren 2005. men som vanligt så vet ju inte folk hur man lägger upp filmerna, någon är som vill hjälpa en som inte vet ett skit om detta. man blir bra sugen på att köra när man kikar på filmerna från i somras. Vill ni se lite buskörning från stan så hjälp mig lite nu...

Upp med dom, ska bli kul o se! :tummenupp

Zpeppy på forumet har fått en av filmerna u och ska hjälpa mig få upp den, så tjata lite på hoonom nu så alla får se lite bus. Ska bli kul att höra vad alla säger. inklusive moraltanterna....
Tror den var på 132mb så det är ganska mycket körning

Jag håller på men de verkar som att min ftp har lagt ner...men ni kan alltid testa ftp://sh:sh@85.228.12.210/jkpg.wmv ...jag måste få tag i nån som har en ftp och "john" här på forumet har ju inte sin uppe heller...:(

Edit. Nu funkar de perfa...bara o tanka grabbar...!!!

Last edited:
Blade Chrille skrev:
Zpeppy på forumet har fått en av filmerna u och ska hjälpa mig få upp den, så tjata lite på hoonom nu så alla får se lite bus. Ska bli kul att höra vad alla säger. inklusive moraltanterna....
Tror den var på 132mb så det är ganska mycket körning
Lite riktigt cool film :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp mera stadssbus

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey