Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Emmi skrev:
Henke, vi brukar köra efter jobbet runt 1930 nångång, alla dagar vi hinner med. Förhoppningsvis kommer jag igång med träningen när allt annat har lugnat ner sig i mitt liv med flytt och praktik och jobb osv.
Ok.. började idag.. kl 07.00 var man uppe på badet. Skönt som fan.. tror jag kommer köra samma tid på friskis.. inte så mkt folk då. Sen e de jävligt skönt att komma upp oxå. :va

Ikon skrev:
öpöpöp säg nu att du skojar...finns ju inget värre än att gå upp
Visst e de jobbigt att gå upp.. men fan va gött de e efter man tränat.. man e pigg som fan o har hela dagen framför sig.. man känner sig jävligt kry i hela kroppen! :)

aci skrev:
vaa?? känner du dig bara okej i en timme?? då hade inte jag heller tränat. jag känner mig bättre hela tiden.. när man väl håller igång me träning, så blir det ju att man äter, mår o sover jävligt mkt bättre, vilket gör att man känner sig bra mkt piggare även dom dagar man vilar från träningen.. men de e kanske bara jag som känner så..

Maverick skrev:
vaa?? känner du dig bara okej i en timme?? då hade inte jag heller tränat. jag känner mig bättre hela tiden.. när man väl håller igång me träning, så blir det ju att man äter, mår o sover jävligt mkt bättre, vilket gör att man känner sig bra mkt piggare även dom dagar man vilar från träningen.. men de e kanske bara jag som känner så..
nä det e faktiskt rätt styvt,ska börja sätta igång med lite träning o cross igen,får dock inte nån ordning på axeln

Maverick skrev:

Jag har som mål att vara tränad inför nästa sesång. Skulle ha börjat igår...

hallo suckers!!!

varma svettiga halsningar fran texas, men de ar ju bara 25-30 grader har o alla hooters-tjejer klanger pa en, trakigt varre..

zeb, hittar bara riktiga riffles, o jag ar inte sugen pa att mingla mej genom tullen med de, bokigt som de ar.

lovar att dricka mera pilsner at er, bade morgon o kvall.

ta fram en flaska bacardi Razzzz, snart ar jag hemma igen.

\Dane the Mane :fyllisar

Fan vad gött Dan!
Hoppas att andreas fattade min önskelista..

Johan.. ska visa dej en bra rehab övning för axeln..
ska visa dej lite bra övningar på ss..

Goffe skrev:
hallo suckers!!!....
Fattar att du längtar hem till oss här, din stackare...
aja du kommer ju hem snart, det är väl bara nån vecka kvar nu. Se nu bara till att du inte flyger in i nån sån där virvelvind så du blir strandad på nån öde ö med en hög losers, du vet ju hur rädd du är för Ethan...

Ha de gött! :fyllisar

Tjena

provar här då det väl hänger en del jönköp bor här.

Ska till jömköping över helgen iaf, tänkte höra om nån av er vet om det finns nån sex/porr butik tänker inte dalta runt i klädesaffärer hela helgen med tjejen .. har kollat efter på nätet men hittar inget !

vet ni nåt ge mig en gatuadress är ni bussiga !

TACK :tuttar

Weo skrev:
Tjena

Ska till jömköping över helgen iaf, tänkte höra om nån av er vet om det finns nån sex/porr butik tänker inte dalta runt i klädesaffärer hela helgen med tjejen .. har kollat efter på nätet men hittar inget !

TACK :tuttar
Det finns en affär som heter kondomerian om jag har fårstått de rätt...den ligger typ vid banarpsgatan, posten...fasst en gata närmre Peset...gymnasiet....

Rätt nära en dykarbutik tror jag den ligger...

Weo skrev:
Tjena

TACK

finns en i huskvarna med om den ligger kvar..? tror den heter "erocenter"
Whilhems Thams v. 24

http://gulasidorna.eniro.se/query?w...company_name=&where=&advert_code=41082092&ax=

Karta

http://kartor.eniro.se/query?what=m...128;0;0;0;0;0;&ax=&click_id=GulaSidorna_ToMap

Lycka till!! :tummenupp

Last edited:
Erocenter... jösses..
Jag har faktist bara varit där 1 enda gång.. så kom det ut en nöjd man från runkbåset.. så jäkla gott o se :3freak

Runningback skrev:
Fan vad gött Dan!
Hoppas att andreas fattade min önskelista..

Johan.. ska visa dej en bra rehab övning för axeln..
ska visa dej lite bra övningar på ss..

japp det e dom bästa övningarna...kanske lite hårdrocks pub ikväll?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken