Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
lite dött här ja.. så, därför hoppas jag att ni får riktigt ruttet väder för torsdag morgon sitter jag full över island, för att landa i Texas :) Yeeeehaaa.

de lär bli mkt :fyllisar , mkt V8:or o mera :fyllisar .. men bara i 3 veckor, sen är cashen slut (dem lär nog ta slut långt innan resans slut iofs)

Goffe skrev:
lite dött här ja.. så, därför hoppas jag att ni får riktigt ruttet väder för torsdag morgon sitter jag full över island, för att landa i Texas :) Yeeeehaaa.

de lär bli mkt :fyllisar , mkt V8:or o mera :fyllisar .. men bara i 3 veckor, sen är cashen slut (dem lär nog ta slut långt innan resans slut iofs)

Texas på Island goffe du har blivit lurad :7peta

Ok hoppas du få det riktigt nice :tummenupp , är inte ett dugg avundsjuk :rolleyes: :gnissla trivs mycket bättre här i kalla sverige med allt jobbande.

På tal om något helt annat. Är det party på g i helgen? är ju ledig för en gång skull och i stan

The_Wanderer skrev:
Jo... jobbar tyvärr på dagarna... :( hur går det med din träning? du går fortfarande hos sjukgymnast?
Nja.. jag har så jag kan gå bort när jag vill till vårdcentralen o gå träna.. men fick tyvärr problem me högerfoten i somras, så det har inte blivit av något mer.. men jag måste komma igång o börja träna riktigt igen.. då jag börjar bli tokfet :( innan tränade jag vid kl 6.30 på tis o torsdagar på friskis, sen käkade man frukost där.. helt klockrent. Nån som e sugen på att börjar köra så??

Klockrent att göra så! Upp i gryningen, träna, basta och svulla. Klar vid halv nio.

Hade gärna hängt med men jag har lite väl mycket just nu..... det är säkert!

Hänger med när det lugnar ner sig//spenk

SPENK: Ye right :rofl

Mavve: mja, är inte den morron piggaste även om jag fått för mig att börja 7 men nja inte träna så tidigt... på jobbet är det fortfarande ingen annan än jag som är där då så då kan man Öh "få mkt gjort" (inte) innan dom andra kommer...

The_Wanderer skrev:
SPENK: Ye right :rofl

Mavve: mja, är inte den morron piggaste även om jag fått för mig att börja 7 men nja inte träna så tidigt... på jobbet är det fortfarande ingen annan än jag som är där då så då kan man Öh "få mkt gjort" (inte) innan dom andra kommer...

Hehe inte bara jag som inte är vaken innan 2koppar kaffe, runt 0930 brukar man piggna till.

Nu jävla ska man börja bli seriös igen.. bassängträning tis o tors kl 07.00 på rosenlundsbadet.. måste bara komma igång me styrketräningen oxå.. vilka dagar o tider brukar ni köra??

Henke, vi brukar köra efter jobbet runt 1930 nångång, alla dagar vi hinner med. Förhoppningsvis kommer jag igång med träningen när allt annat har lugnat ner sig i mitt liv med flytt och praktik och jobb osv.

Maverick skrev:
har kort på friskis.. så tyvärr det få bli där..

Sliskis kommer ju att öppna i husky.. typ i ICA huset om jag inte minns fel?
Dock kommer det väl fortfarande vara mycket handskar och anteckningsblock för att kunna skriva ner hur många man klarar på 100 i bänk.. :7peta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back