Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
jo.. en motard hade inte alls varit fel.. men lite för svårkörd för min del just nu..Ikon skrev:Jag vet om en crf450 motard där har du komfort...köper du den kan jag skicka med ett par platådojjor till dig
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo.. en motard hade inte alls varit fel.. men lite för svårkörd för min del just nu..Ikon skrev:Jag vet om en crf450 motard där har du komfort...köper du den kan jag skicka med ett par platådojjor till dig
![]()
![]()

Flying Finn skrev:Nja! Har inte riktigt våga ta tag i slangandet än...Känns så surt om man skulle vurpa!?
![]()
![]()
yzfjohan skrev:är det bågot party i helgen?
ehhh.. grattis eller något.. vad fick du för den??Brutus skrev:Sådär...då är man hojlös.
John här på forumet var nere tidigare o handlade lite.
Maverick skrev:ehhh.. grattis eller något.. vad fick du för den??
hehe, inte ida heller?!Twice skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAA! FITTA SÅKLART! MEN NEJDÅ! Twice får inget....

nix, kommer nog fan inte få mer innan jag dörGoffe skrev:hehe, inte ida heller?!![]()
![]()

Twice skrev:nix, kommer nog fan inte få mer innan jag dör
4 veckor sedan senast.....![]()

Goffe skrev:vilken tur att om en vecka kanske du kan göra nått åt detta, fest fre o lör!![]()
o nu köper nu en streetfighter o slangar som bara den..Brutus skrev:Jag hade sagt 30, men släppte den för 28...

Goffe skrev:o nu köper nu en streetfighter o slangar som bara den..![]()
ceasar skrev:Någon som ska åka imorrn efter 1500? Tänkte träna lite stunts någonstans kanske...
Anytime baby! Tyckte du skötte dig ypperligt på mitt rosa fartvidunder!Maverick skrev:Jaha.. då var årets första tur avklarad..
vilken jävla essning.. dax o köpa hoj igen..![]()
![]()
![]()
Tackar spenk för lånet av hoj!!!![]()
Omöjlig att slanga med? Mitt svar är:ROSA CBR!Maverick skrev:tror oxå att den e najs.. men igår när man fick köra spenks cbr så förstår man varför kåpor e gött o ha..o risken med en hornet e väl att den blir lite för busig.. o så e man tbx i det vanliga wheelandet igen.. köper då hellre en hoj som inte eg vill gå på bakhjulet, utan att man måste tvinga upp den.. kan tänka mig att horneten e ganska lätt att plocka upp på slangen.. eller??
Hade varit riktigt najs om jag fick provköra din hoj nån gång..![]()
tväromöjlig att slanga med.spenk skrev:Omöjlig att slanga med? Mitt svar är:ROSA CBR!tväromöjlig att slanga med.
Någon har sett IKON slanga med den, PHOTOSHOP säger jag......
//Mr W. Elliedemon
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |