Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hahahaha har åkt på dynga av en fjortis hekhehe...såja...om nån vill ha efterfest så ring...jag sitter o kollar på fmx o dricker öl...Emmi skrev:Jag gillar inte 14åringar, de är hispiga och viftar med armarna och är fulla. Har man inte 100% koll på dem så viftar dom till...![]()
Ikon skrev:hahahaha har åkt på dynga av en fjortis hekhehe...såja...om nån vill ha efterfest så ring...jag sitter o kollar på fmx o dricker öl...![]()

. Sen när man ska på bussen kommer det några små grabbar som var sugna att hoppa på mig,men det blev inget av det som tur va. Det var en vänlig själ som betalade min bussresa ner till stan,vem var det?du måste få igen det.K-Man skrev:Goffe! Tack för ännu en trevlig fest! Repris nästa helg eller hörde jag fel?

Mjo, det blev 0-1. Fast det hade blivit 10-1 om inte Twice hade dragit bort mej från henne.Goffe skrev:Självklart blir de fest igen!!![]()
Emmi - fjortis: 0-1![]()
![]()
BAD skrev:Hur gick det då ?
Enligt mig medEmmi skrev:Jag fick lite känn på det iaf. Enligt Twice och Ola har jag rätt teknik, sen är det bara i huvet det sitter. Men jag ska försöka träna lite varje dag så att man vågar lite mer...

Ska ske, ska bara knacka loss framhjulslagrerna, så jag kan åka o köpa nya innan dom stänger, så får jag sätta i dom ikväll/imon... Måste ju bli klart innan onsdag.Emmi skrev:Martin, ring till Peter & bestäm nåt, han skulle hämta mej på jobbet när jag slutar vid 16 & sen ska vi köra.![]()
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |