Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
jag tror vi räknade ut med att ha hemma en för ca 45k...

edit: crf250

Tror han gav nåt sånt..

Har man pengaran så är de bara att handla, åker ju gratis ett år. Bara sälja efter ett år så är de pengarna tillbaka.... fast de är klart, får ju inte kulta allt för mycket då....

MHK skrev:
Tror han gav nåt sånt..

Har man pengaran så är de bara att handla, åker ju gratis ett år. Bara sälja efter ett år så är de pengarna tillbaka.... fast de är klart, får ju inte kulta allt för mycket då....

ny plast o ¨sån skit är ju svinbilligt...man kan skrota rätt så mycket utan att det blir för dyrt

Ikon skrev:
nä..450´n...dock är jag svinsugen på en crf250...men jag kör lite på cr´n så får vi se...hittat några vattenpölar på sistone :hihi :7peta
Åh du din förbannade ku* :mad:
Jag har ju varit sjuk ett par dagar nu :huvet
Men ska vara frisk imorgon förhoppningsvis så man kan ta sig en ny sväng på endurospåret :yoparty
Nu är ju vädret underbart! Är du ledig något i veckan?

Ydde skrev:
Åh du din förbannade ku* :mad:
Jag har ju varit sjuk ett par dagar nu :huvet
Men ska vara frisk imorgon förhoppningsvis så man kan ta sig en ny sväng på endurospåret :yoparty
Nu är ju vädret underbart! Är du ledig något i veckan?

japp vi kör idag på torsvik...banan öppnar klockan 16. så man hinner ju med 2 pass eller nåt...sen på torsdag blir det minihoj för hela slanten...ring mig idag så käkar vi lunch ihop...

Ikon skrev:
japp vi kör idag på torsvik...banan öppnar klockan 16. så man hinner ju med 2 pass eller nåt...sen på torsdag blir det minihoj för hela slanten...ring mig idag så käkar vi lunch ihop...

Se upp för taxibilar bara! :4skrika

Zeb_Macahan skrev:
:rofl

Ikon: Vad blev det förnågon? Släng upp tid för åkningen, så kommer jag och monseuir (stavning?) 660 upp å tittar lite på fredag!

//jaG

En sån här blev det...tror vi kör på bmx banan i tenhult om det inte är allt för klabbigt...då blir det stan :hihi

Bifogat

• 57-57981251357.jpg
    57-57981251357.jpg
    54.9 KB · Visningar: 62
aci skrev:
Hoj, går det vara utan det?
Pengar är bara problem lika bra att vara utan :fakta

Jeeeesus, menade inte att vara utan hoj. :huvet Då skulle jag inte överleva, vad tror ni om mej? :rolleyes: Menade köpa ny hoj eller inte köpa ny hoj. Frågan är om man har råd med 15 lax till för en ny...:va

SIR IKON VON COOLMAN!

Finns det någon verksamhet kvar i NMK? Jag har en polare vars son vill börja cross-skola. Vart ska han vända sig? Han är även nyfiken på beg. crosskläder!

Vi hörs!//spenk

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...