Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Maverick skrev:
Kan inte påstå att det blir så långtråkigt.. har oftast saker o göra.. men visst, ibland så e de rätt surt. Men det e oxå ganska skönt o veta att jag inte behöver orora mig över vad jag ska göra dom närmsta fem månaderna.. :D

hade varit najs som fan o fixxa igång något projekt.. men har inga cash för det än.. :(

Insider handlade just om pyrami... vad säger jag, network marketing menade jag ju..

Det verkar finnas pengar att tjäna om man startar ett sådant bolag.. Gör det vettja! :D

//jaG

Maverick skrev:
Kan inte påstå att det blir så långtråkigt.. har oftast saker o göra.. men visst, ibland så e de rätt surt. Men det e oxå ganska skönt o veta att jag inte behöver orora mig över vad jag ska göra dom närmsta fem månaderna.. :D

hade varit najs som fan o fixxa igång något projekt.. men har inga cash för det än.. :(
Fan va fint! Å bra betalt har du med din gamle räv :4skrika Du får sätta igång projektet när du börjat jobba! Vi får ju ta å supa till det ordentligt snart! Va ju riktigt länge sedan nu!

Yddeman, jag hörde en liten fågel viska att du hade vurpat i en stor vattenpöl idag... :rofl

ÖH ÖH ÖH ha den äran!!!!!!! :tomten

:hoppaGRATTIS PÅ DEN STORA DAGEN MAVERICK!!!!!!:hoppa

.....hoppas att du får något fint! :födelseda

//spenk och Sofie

Nån som ska supa ikväll eller??
Jag & The Groove har bytt till motardfälgar på min hoj, sen har jag vart ute & kört, så jävla gott! :banana

Emmi skrev:
Nån som ska supa ikväll eller??
Jag & The Groove har bytt till motardfälgar på min hoj, sen har jag vart ute & kört, så jävla gott! :banana

Inte jag!

Såg dig åkandes idag, men då var nog crosshjulen på..

Sorry att jag inte ringde idag, men man var ju tvungen att sola hela dagen...
Ska försöka få något gjort på hojen imorrn kväll, ringer isåfall om du vill vara "support" hehee...

ha det så kul ikväll! :fyllisar

ceasar skrev:
Inte jag!

Såg dig åkandes idag, men då var nog crosshjulen på..

Sorry att jag inte ringde idag, men man var ju tvungen att sola hela dagen...
Ska försöka få något gjort på hojen imorrn kväll, ringer isåfall om du vill vara "support" hehee...

ha det så kul ikväll! :fyllisar
Vafan! De va dej jag träffade vid Klostergatan/Kungsgatan eller?? :) Tyckte det var du men du verkade inte känna igen mej så jag var inte säker...:3freak

öh grattis henke...vi kom aldrig enda in till stan igår...fastnade på torpa...sen blev det dimmigt...vi får ta igen det nästa helg :tummenupp

woo på torsdag hämtas minicrossen då blir det fett som fan :tummenupp

Ikon skrev:
öh grattis henke...vi kom aldrig enda in till stan igår...fastnade på torpa...sen blev det dimmigt...vi får ta igen det nästa helg :tummenupp

woo på torsdag hämtas minicrossen då blir det fett som fan :tummenupp

Och vi andra fastnade hemma hos dej...:fyllisar Fan va dyrt det är att åka taxi själv... :gnissla

Emmi skrev:
Vafan! De va dej jag träffade vid Klostergatan/Kungsgatan eller?? :) Tyckte det var du men du verkade inte känna igen mej så jag var inte säker...:3freak

Neee, jag satt och solade på en balkong på Brunnsgatan 16..

Såg en gul 929, en röd/svart sp1 och en vit/röd/blå/gul fireblade vid piren idag... Fan vad kallt att åka sporthoj nu.

Snart är det dags för huliganisering mes motarderna på stan... :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...