Roligt-nej Sorgligt-ja Det är inget virke i dagens ungdom.....Zeb_Macahan skrev:Jag har fått nackspärr efter kattjakt inatt och nu är jag sjukskriven... roligt va?
//jaG
sov gott nu skall farbror lägga sig//

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Roligt-nej Sorgligt-ja Det är inget virke i dagens ungdom.....Zeb_Macahan skrev:Jag har fått nackspärr efter kattjakt inatt och nu är jag sjukskriven... roligt va?
//jaG

Zeb_Macahan skrev:Jag har fått nackspärr efter kattjakt inatt och nu är jag sjukskriven... roligt va?
//jaG
ville dom inte bli tejpade eller 
Aion skrev:Jaha vad skulle du göra med katten mitt i nattenville dom inte bli tejpade eller
![]()
spenk skrev:IKON!!!!! Hur går det med biljetter till Pain? Adis kan inte men jag kan fortf.![]()
rocka åt mig oxå...fast du kanske är för gammal för sånt 
Adis skrev:Hade varit kul som fan men tyvärr....
rocka åt mig oxå...fast du kanske är för gammal för sånt
![]()

spenk skrev:IKON!!!!! Hur går det med biljetter till Pain? Adis kan inte men jag kan fortf.![]()

Ikon skrev:ja fan just det...ska fixa dom nu till helgen![]()
men vafan har du inte köpt änIkon skrev:ja fan just det...ska fixa dom nu till helgen![]()

SP1-Kungen skrev:Vad kostar biljetterna till hellfueled
Precis! Ska köpa en BRIDGEBLANDNING att knapra på också, öronproppar behöver jag ej så illa som jag hör.....Zeb_Macahan skrev:Spenk ska sitta på VIP-läktaren och zippa sherry.....
//jaG

spenk skrev:Precis! Ska köpa en BRIDGEBLANDNING att knapra på också, öronproppar behöver jag ej så illa som jag hör.....![]()

spenk skrev:Precis! Ska köpa en BRIDGEBLANDNING att knapra på också, öronproppar behöver jag ej så illa som jag hör.....![]()
Ikon skrev:rövhål
tror det är bra för spenkyBrutus skrev:Glöm inte filten. Det kan bli kallt i teaterladan...
ceasar skrev:vad är rövhål?
hmmm, dags att städa garaget? jag skulle inte palla att vara en sekund i den där röran.. du kanske borde be paul sr från american chopper att komma och piska dig lite så att det blir rent och snyggt..
Ikon skrev:jag bara skrev så...för att jag tycker rövhål är en intressant del av kroppen![]()
garaget funkar perfekt o va o meka i...

|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg