Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
sug.. en som har fullt upp här.. :död till o med oledig i helgen.. men efter denna helg så är jag med närsomhelst, om ni vill ha med den ärligaste so,m aldrig skryter.. :tungan ok då, ja erkänner, ja kan väl wheela lite då.. :rolleyes:

har lite nya planer för nästa år, o behöver lite hjälp av twice, så twice, ring mig ditt nr: 076 256 48 15

har sett "nån" göra röksignaler som tyds "Yamaha".. måste väl bara va nått tillfälligt goffe har på gång.. :confused: :tomten

nån som vill köpa tyop hylsnyckelsatser, momentnyckel o sånt billig.. då vet jag "nån" som har sånt..

Twice skrev:
Det var tidigt på kvällen... en annan vaknade ju till och gick igång igen sen frammåt 2 :tummenupp

Edit: Akta dej för skyltarna vid 12:ans pizzeria! Sen finns det massor med knepiga nyckelhål mitt i betongväggen i jens och emmis källare också... :fyllisar

Nån var jävligt förbannad på en skylt som stod i vägen o muckade... Och fattade inte varför grejerna man bokar tvättid med satt i en grej på väggen...:rofl

Zeb_Macahan skrev:
Ydde: Nyår!

Alla: Vart ska vi hålla till på fredag? Vilka kommer? Vilka ska däcka i min soffa? :tungan

//jaG
Nyår: Fest i nmk stugan! 200:- Å då ingår käk en djävulsk bål och ett sjuhelvetes fyrverkeri!!!! Vi är redan ca: 80 pers anmälda! Hör av dig snarast vi ska nämligen betala in kulorna i morgon

Sir Ikon Von coolman!!!!

Jag har fått nys om att Hellfueled värmer åt Pain i parken den11/2-05!!! :yoparty

Jag antar att du är lite småsugen på att gå :va Jag har inga plåtar än men ska du köpa så köp två till :7peta

Jag och ADIS ska gå i vilket fall så det så!!!!!!!!!

pop 'n roll//spenk :banana

Ydde, skicka ett kontonummer eller säg nånstans där man kan lämna pengarna!

coolman kommer...nån som har lust att börja tidigt?jag e ledig hela fredagen.

Äntligen fått tilbaka min dator.

Spenk JA vi ska dit.

Ja dom spelar på sweden rock,dom spelade o premiärvisade sin video på nån sweden rock fest som va+att dom har värmt åt europe i höst :yoparty

det var nog allt för nu

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...