Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Pappa & brorsan har en när de tävlar kart... Men han vill nog inte låna ut den för att köra så långt...

ceasar skrev:
ok, får väl hyra en på macken... hur som helst så ska vi åka phett inom kort.

Har du någon aning om när det är aktuellt så kan jag kolla om jag kan skaka loss ett volymskåp med lift för en överkomlig peng.

Jag tänker inte ringa på samma grund som Ydde inte tänker ringa. Finns det nån som kan tänka sig att stå som ansvarig för hyran av lokal till jul(sprit)fest den 17e så ring för bövelen!

ääääähhh fan skit i o ordna lokal...vi drar ner på stan o super ner oss istället :tummenupp :yoparty :galen

btw. nån som ska på soundtrack of our lives på fredag? jag är lite sugen på o gå men om ingen hakar på så blir det nog en vanlig utekväll...ev.förfest hemma hos mig

Brutus skrev:
Har du någon aning om när det är aktuellt så kan jag kolla om jag kan skaka loss ett volymskåp med lift för en överkomlig peng.

tack. det blir antagligen på tisdag den 14 dec. ska till lidköping och tillbaka.

Ikon skrev:
ääääähhh fan skit i o ordna lokal...vi drar ner på stan o super ner oss istället :tummenupp :yoparty :galen

btw. nån som ska på soundtrack of our lives på fredag? jag är lite sugen på o gå men om ingen hakar på så blir det nog en vanlig utekväll...ev.förfest hemma hos mig

Blir det förfest kommer jag gärna! Har ju fortfarande inte sett insidan av din lgh...

//jaG

spenk skrev:
vi hade ju med oss Kung av sprit tillika president av Gården...... så det var ju ingen som höjde på ögonbrynen precis...

Hehehe bara att hänga på så gott det går. Dricka tills första droppen svett kommer i pannan och sen försöka gå därifrån :) en klassiker

spenk skrev:
Jag höjer ett varningens finger :ajjabajja Clemo fick faktiskt köpstopp, och det var på en vanlig syjuntekväll........ :fyllisar :rofl

sup ner er//spenk

Det var en fin kväll..nypremiären för Spelemannens spritkarriär...

Det var ju för övrigt en rätt fin kväll..fick ju tom med oss mer grejer när vi gick därifrån än när vi kom..;)

Du har inte kvar den där bilden på Clemo från den kvällen??:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...