Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu nöjer jag mig med portandet. Nästa vecka ska det 'porras istället![]()
Aha går de snabbare när man köpt skiten?Ja väntar fortfarande på min 1,30 minuters feta film
...upp till pappa för att byta bromsbeläggen bak på crossen![]()
Varför tyckte du att kvallen var dålig? Blir väl inte så mycket bättre än så när det är uppladdat till internet samt framförallt i mörker. Jag tyckte att det såg helt ok ut. Vilken upplösning körde du?Inte så bra kvalle dock. Och hoppas ni kollar för de tog fan 2,5h att ladda upp skiten![]()
På min Hero1 står det en siffra i displayen, 3 tex, vilket innebär läge r3 som är 720p @ 60 fps och upplösningarna står i klartext på baksidan av kameran. Nu när jag slog på den för att kolla så funkade den!!!Jämförde bara lite med andra filmer man sätt som är filmade med Gopro. Tycker de är mycket bättre bild då. Fast kanske beror på strålande sol? Hur kollar man vilket upplösning? De är filmat i 1080 iallafall?
Hur långt har din Gixxer gått Rav3n? Kanske räcker med en ny fjäder? En fjäder anpassad för ens vikt gör underverk och kostar runt en tusing.
Har du mätt hänget på din? Spänt förspänningen? Hjälper lite grann för oss som inte väger som en flugviktsjapan
Jag behöver ett nytt hus till GoPro:n dock![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |