Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ser allt annat än lätt ut att slanga med en 600, cred till er som lyckas! Är hemma denna eller nästa helg, värt att leta efter minneskortet och njuta av allt filmat.

//en lite öm Goffe

Är hemma denna eller nästa helg, värt att leta efter minneskortet och njuta av allt filmat.

Finns nog inte en chans till att hitta det tyvärr.. Vi gav det en halvtimme till efter att du stack.

Vi gör om det till våren.. den är ju snart här! :yoparty

Last edited:
Har alla ställt av nu?

Någon som har en kärra att låna ut några timmar på fredag eller lördag? Måste transportera hojen till verkstad.

Har alla ställt av nu?

Någon som har en kärra att låna ut några timmar på fredag eller lördag? Måste transportera hojen till verkstad.

Nej nej.. här ställer vi inte av.

Jag har kärra men det är nog billigare att hyra en i stan istället tror jag.

Mjo hojen är inrullad i vardagsrummet för vinterdvala i 173 dagar till... =(

Blir spännande att se hur pass långt man slangar om 173 dagar.. Har inte fått några besked ännu, men tankarna snurrar redan; kåpor eller fighter?

Blir spännande att se hur pass långt man slangar om 173 dagar.. Har inte fått några besked ännu, men tankarna snurrar redan; kåpor eller fighter?

Va fan.. Det var en kåphoj och skall så förbli.. Riktiga bikers åker med kåpor!
Så.. nu har vi benat ut det hela.. Kinakåpor och piffiallkrydda sen är saken biff :P

Va fan.. Det var en kåphoj och skall så förbli.. Riktiga bikers åker med kåpor!
Så.. nu har vi benat ut det hela.. Kinakåpor och piffiallkrydda sen är saken biff :P

Har redan kåpor liggandes!

Tänkte mest att fighter är lite mer hårdrock, kanske lite lättare att hålla den på slangen utan kåpor?! Har bara kört (fighter) KTM SD, och det var jävligt kul, tänk hur kul det blir då med en vass 1000..

Åka utan kåpa är inte kul punkt... hur har du tänkt att du ska åka på anderstorp utan kåpa i över 300kmh på rakan?!? Du kommer ju blåsa av och sen när kalle äter upp dig i depån med bättre varvtider så ska du skylla på luftmotståndet? ? ? Kåpa!

Hittade denna sula på Rännet... Kanske nått för er som absolut inte vill ställa in hojen i vinter ?! Stlk: 240/40 18" (går att få i andra stlk, om de är nån mot all förmodan som är sugen)

Sen passade jag på att lägga "Bettan" i vinterdvala till vårvärmen visar sig igen...

:tummenupp

Bifogat

• IMG_0456.jpg
    IMG_0456.jpg
    252.7 KB · Visningar: 6,496
  • IMG_0462.jpg
    IMG_0462.jpg
    238.8 KB · Visningar: 33
Last edited:
Ute och åkte en runda idag. Fasen va kallt det börjar bli om händerna nu...tror det fick bli sista turen för i år faktiskt.

Nu plockar jag fram snowboarden och väntar med spänning på snön istället =P

Sen passade jag på att lägga "Bettan" i vinterdvala till vårvärmen visar sig igen...

:tummenupp

Seriöst med täcke över hojen!

Planera in en afterwork nu i höst/vinter?!

Lagom att sitta och dricka öl, ljuga om wheelies och bandagar och dricka mer öl! Hemma eller på tex o'learys spelar ingen roll. Har mkt att göra på jobbet i ca 2 veckor till, så efter det när det passar.

Mja så är de... fick de av frugan i födelsedags present.. skulle varit GSX-R på de med men de var slut så fick bara bli Suzuki.. :D

Sen är de så att garageporten är inte helt 100% tät då asfalten lutar på ena hörnet så de blåser in skit i garaget... Men men :rolleyes:

Ja de tycker jag definitivt de behövs en SH afterwork/pub...

Svar #19000 i tråden :banana

Jag har inte ställt av än. Nån som vill åka med på torsdag på dan? Är sugen på en sista Tranemo-sväng men jag ska vara hemma före 15

En liten get-together låter najs! Finns det nån lämplig lokal där vi kan spela upp årets mc-filmer också?

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...