Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och perfekt väder har det varit. F*n att man bara jobbat och passat ungar hela helgen
Fick lov att ta hojen till jobbet idag och ta vägen över Kråkebo-Bondstorp. Tror att det var ban-tryck i däcken för det kändes lite mjukt när jag åkte iväg så jag var tvungen att ta i lite så de blev varma![]()
ProvaSorry, that page was not found.
Hej på er!
Jag tänkte dra ut och köra nu inom några timmar.
Är det någon som är sugen på att haka på så säg till.. Kan mötas upp någonstans.
Ja, var var du i tisdags? Jag sa ju åt dig att ta hojen till jobbet och komma dit efter!?!
20/9 är sista kvällskörningen men då är jag i Göteborg med jobbet.
Fredagen 7e oktober har de sista körningen, heldag 9-17, men då har jag jobbat natt och ska därefter bege mig mot Dalarna och älgjakten. Färdiglekt på asfaltsbana i år verkar det som
3500 Dkr för tre heldagar. Sex 20-min pass per dag förutsatt att inte vurpor/bärgning tar tid (vilket det brukar göra)Bike-promotion kör nästa helg på Anderstorp
3500 Dkr för tre heldagar. Sex 20-min pass per dag förutsatt att inte vurpor/bärgning tar tid (vilket det brukar göra)
]
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden