Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Skrev ju i förra veckan att jag ska åka ner till Mascot.
Om någon är sugen på att haka på så åker jag idag från Husqvarna AB 17.03 :)

Alltid kul att kolla lite mcprylar :)

Ska man försöka samla till en tur i helgen kanske ? Förhoppningen är att mitt bakdäck är kommet och bytt innan dess (blev tvungen att byta nu när de gick långt ner på slitagevarnarna) Vet att de är lite bortfall då några tar en tur ner till alperna på Torsdag (lyckostarna) :D

Men vad säger ni andra ?

Jag åker gärna. Inte varit i Sverige på mer än 1 månad. Köpte ju ny hoj innan jag åkte iväg.

Jag kör gärna en sväng (Fille med skulle jag tro)! Säg tid och plats så ska vi se om vi kan.

nytt ställ, nya skor & ny-mappad hoj...jag är på om vädret håller sig ok (och om hojen levereras imorgon enligt ök!) :)

Funderar på om man ska testa en annan sträckning denna ggn ? Sommen runt om man vill ta en lite längre tur eller så kan man ta Lekeryd sträckning upp mot Örserum och kanske vidare upp till Ödeshög på småvägarna ?!

tänk på att vätternrundan är i helgen.. så upp mot ödeshög är nog ingen bra ide. Men ni få gärna stå och hejja på när man kommer :)

nä ja tänkte Ödeshög så tänkte jag små vägarna upp från Örserum, men de hade jag ändå förträngt tillfälligt att de var de i helgen. :D

Nån här på forumet i Jönköping som kan förbarma sig i helgen och hjälpa min dotter som har fått lite problem med sin CBR 600. Den ville inte starta idag och hon drog ur batteriet. Jag bor 40 mil bort och har ingen möjlighet att åka ner och hjälpa henne före midsommar och hon behöver hojen till jobbet nästa vecka.

Pm:a mig så får ni adress och tel. nr.

Kikar man på vädret så ser de ut som vi får satsa på Lördag förmiddag/tidig eftermiddag om vi ska undvika vatten från himlen.

Vilken runda ska vi ta ? Lite längre eller nått kortare ?!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken