Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Det bidde en Gen 2 Tuono Factory:yoparty
Bilder!
this_thread_is_worthless_without_pics.gif

En sån här?
2007_aprilia_tuono_1000r_factory02.jpg

..det blev en Ryds 478 GT 07 med en Suzuki 50hk fyrtakts motor samma årsmodell :) Självklart måste man ha lite Sukka kvar ....
Shit.. båt är väl om möjligt ännu dyrare än mc. Framförallt per mil/distans räknat :eek:

Shit.. båt är väl om möjligt ännu dyrare än mc. Framförallt per mil/distans räknat :eek:

Dock är båt en av få hobby där man slipper göra alltför dåliga affärer, dem står sej ruggigt bra i pris. Lite för bra.. :gnissla

Ena svågern köpte precis en ny Dufour 365 (segel) Skön avkoppling! Och med tanke på segel, provade en katamaran sist på rivieran, de är KUL!

Tuonon verkar också kul!

Finns ingen kåphoj som ger mig något skydd för fartvinden så det är lika bra att åka naket.
Hojen är säkert lättlekt om den som sitter på bara vågar.

Polaren har köpt sej något liknande, dock utan massa tunga klistermärken. K9 blev det. Den blir intressant att prova! Han är iaf helnöjd.

Bifogat

• alsatre.jpg
    alsatre.jpg
    44.3 KB · Visningar: 57
Finns ingen kåphoj som ger mig något skydd för fartvinden så det är lika bra att åka naket.
Hojen är säkert lättlekt om den som sitter på bara vågar.
30-1024_793.jpg

Polaren har köpt sej något liknande, dock utan massa tunga klistermärken. K9 blev det. Den blir intressant att prova! Han är iaf helnöjd.
Klart han är. Suzuki FTW! :yoparty

Härlig premiärtur idag, skulle nog dock behöva några bättre ljuddämpare. Låter lite väl mkt med 30 cm långa raka rör.. och nu är det dax för den andra räcern, blir nog en lite längre runda den.. :)

Blir hockey på O'learys för egen del... :fyllisar :öl
Se när HV förhoppningsvis får spö och DIF går vidare till Semin...

Bilder!

Shit.. båt är väl om möjligt ännu dyrare än mc. Framförallt per mil/distans räknat :eek:[/QUOTE]

Jo i bränsle, men nu blev det en relativt snål iofs. Men man slipper ju en massa däck, dyra försäkringar, dyra servicar osv men visst fan suger det nu hehe :) Vi får väl se ...

[QUOTE="Goffe, post: 4671066, member: 1437"]Dock är båt en av få hobby där man slipper göra alltför dåliga affärer, dem står sej ruggigt bra i pris. Lite för bra.. :gnissla

Ena svågern köpte precis en ny Dufour 365 (segel) Skön avkoppling! Och med tanke på segel, provade en katamaran sist på rivieran, de är KUL!

Tuonon verkar också kul![/QUOTE]

Ja båtar är någon sjuk andlig andrahandsvärde på haha. Köpte mig en Uttern 4501 med en 40hk 2-taktare 1994 på marin & Fritid för 35 000:- Sålde den förra hösten för 37 000.- hade bara servat och gjort det vanliga med motorn :) Snacka om bra andrahandsvärde :)

Last edited:
Är det någon som har ett spjällhus till en VAG AEB motor liggandes som jag kan låna och testa med? passaten vill inte starta och jag börjar nu faktiskt bli ganska arg på den. Om det är någon som är duktig på dessa motorer skicka ett PM.

mvh zuperbulle med citronsmak

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...