Flying Finn
Medlem
Hör av er om ni vill ha lite schyssta bilder, jag har tillgång till en EOS 450d och ställer gärna upp på att fota lite bakhjulsbilder på lovsjö eller knäskrapsbilder på ådalsvägen
///Micke
Va trevligt..!

//Flying Finn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hör av er om ni vill ha lite schyssta bilder, jag har tillgång till en EOS 450d och ställer gärna upp på att fota lite bakhjulsbilder på lovsjö eller knäskrapsbilder på ådalsvägen
///Micke
Va trevligt..!![]()
Det här med bakhjul får vi nog hoppa över, men ett eller två knäskrap kanske man skulle försöka sig på..!
Inte blivit några än, då jag kör med textilbrallor...
//Flying Finn
Slö röd honda?
Hahah, var det du Zuperbulle?
Usch då. Tråkigt Tero!Tja allesamman!
Min säsong tog slut idag,då en bilist bestämde sig för att köra ut i mitt tilltänkta "spårval"...
Jag mår efter omständigheterna oförskämt bra, men är rejält mör. Mitt vänsterprassel "Rödtoppen" (SP1:an) är troligtvis ordentligt tilltufsad, då kåpor och tank såg risiga ut och gaffelvinkeln var nog sportigare än vanligt...
Ha en skön sommar allihopa!
![]()
//Flying Finn
Nej tyärr. Man kan bara dra lärdom att inte parkera på ny asfalt under soliga dagar utan att lägga nåt under stödet. Det är trist när lärdomen kommer på sporthojen och inte nån billig moppe. Du får köpa svart bättringsfärg och måla i prickarna....Kan man stämma asfaltsläggare!?![]()
Tja allesamman!
Min säsong tog slut idag,då en bilist bestämde sig för att köra ut i mitt tilltänkta "spårval"...
Jag mår efter omständigheterna oförskämt bra, men är rejält mör. Mitt vänsterprassel "Rödtoppen" (SP1:an) är troligtvis ordentligt tilltufsad, då kåpor och tank såg risiga ut och gaffelvinkeln var nog sportigare än vanligt...
![]()
//Flying Finn
Tja allesamman!
![]()
//Flying Finn
Usch då. Tråkigt Tero!Är du körbar snart så står min lillgixxer till förfogande om du vill ta en tur på nåt nyare än din brors cykel
Försök att komma upp i sadeln så snart du kan och krya på dig! Skönt att höra att du klarade dig bra. Det är huvudsaken!
Fy det låter tråkigthoppas du snart är uppe i sadeln igen
Krya på dig!
krya på dig fort som f-n och se till att få hyndan ihopskruvad fortare än snabbt.
Tack för omtanken!
Får se när man kör igen, har högerhanden gipsad...
Tror inte "Spettan" blir körbar igen, var och fotade henne tidigare idag och det var ingen vacker syn..!
Ska försöka ladda upp några bilder senare ikväll eller imorgon.
//Flying Finn
Det ska tydligen gå att köra med en hand![]()
Krya på dig!
Då blir det en '08 Blade nu då!![]()
![]()
Det ska tydligen gå att köra med en hand![]()
Krya på dig!
Hehehe kan nog va lite bökigt när det är höger hand som är gipsad![]()
Jag får nog ta tillbaka det där om att mecka ihop hojen fortare än snabbtdet där ser helskrotat ut.
Ja som hojen ser ut är det ju helt otroligt att du inte slog dig mer kan man tycka.....
Fy det måste varit en rejäl smällLät som om det vara en betydligt mildare smäll
Känns som ett smärre under att du kan sitta här och skriva redan nu....
ojävla va hojen såg ut.. bra mkt värre än vad min var..
krya på dig!!
Själv kan jag stoltera med att jag fixade vätternrundan igår.. 12h 55m.. så jävla nöjd!!! För det var ju inte allt för längesen man såg ut så här..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |