Flying Finn
Medlem
Jag är pådet blir till att vara lätt på
under fredagskvällen
Gött!

Vi funderar på att eventuellt köra klenvarianten...

//Flying Finn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är pådet blir till att vara lätt på
under fredagskvällen
Jag kör den stenhårda variantenska iväg på lite annat på söndagen.
Har ni bestämt någon tid/ plats för avfärd?
Min 750 har 525. Hur många rullar har kedjan? Den är definitivt mer intressant än kåpanär det någon som vet till vilken hoj en 525 kedja passar? jag har en ny liggandes.
behöver jag säga att den är billig? såg att skåningarna skulle köra en stor samåkning. blir det något sånt här i jönköping?
K-man jag har en krachkåpa som hade suttit som smäck på din 750! cbr 900 -92 den får du billigt![]()
Ok...Kan hända att vi gör likadant, vi får se...
Avfärd bör ju ske ganska tidigt, så man bara behöver bomba "lite" på vägen ner...Räknar väl med att passera Värnamo (Bredasten) strax efter kl.07.
Får väl se hur den planen håller...
Jag och brorsan är väl inte direkt kända för att vara ute i god tid...
![]()
![]()
//Flying Finn
Du vet att de är skåningar där nere va? Ska vi åka bredvid E4an lär vi väl starta vid 0400...Äääh kom igen nu Kalle man får ta det på det på kontot "det är skoj o träffa lite nya ansikten"lägger vi upp en ej E4 rutt ner bör man ju kunna hålla kylan i schack med lite aktiv körning
![]()
Du vet att de är skåningar där nere va? Ska vi åka bredvid E4an lär vi väl starta vid 0400...![]()
Ärligt talat är jag ingen fan av stora samåkningar. Tänk dig kön på fiket![]()
Du vet att de är skåningar där nere va? Ska vi åka bredvid E4an lär vi väl starta vid 0400...![]()
Ärligt talat är jag ingen fan av stora samåkningar. Tänk dig kön på fiket![]()
annat är det att åka 10sporthojar med fullt ös på malexandervägen en solig 25graders dag
///micke
Har du köpt 750?? Så RÄTT!!!...annat är det att åka 10sporthojar med fullt ös på malexandervägen en solig 25graders dag![]()
Föresten nu står det en Gsxr 750 06:a i mitt garage MUMMA....
///micke
K5an e på verkstad och 750'n renoveras så jag kan nog inte åka förrän rullgruset är borta. Kolla vägtipsen för Jönköping här på SH. Jag har lagt in några favoriter därNågon från Växjö-trakten som vill köra en runda i eftermiddag?
Jag har nyss flyttat hit och kan inga andra rundor än att ge mig ut på landsvägen och köra vilse.![]()
Föresten nu står det en Gsxr 750 06:a i mitt garage MUMMA....
///micke
Har du köpt 750?? Så RÄTT!!!![]()
Ren banhoj eller? Som sagt... BILDER!!
![]()
Här kommer två bilder iallfall. Har inga gat prylar till den men allt finns juh på ebay billigt om man skulle få för sig att regga den. Vilket jag inte kommer göra.
Kanske kan bli någon tur ändå mitt på blanka dan.![]()
![]()
![]()
Ska köpa lite småprylar till den inför sommarn , t.ex clipon, stålomspunna slangar, race fotpinnebrygga sen är det väl bara till att gasa![]()
///Micke
Shit! Den va läcker..!
Tycker gott du kan va "lite" busig och hänga med några bombarrundor mitt på blanka dan'...
//Flying Finn
Den där såg inte helt fel utskall du ta eller har du redan licens ?
Vet i hyndan om inte det blir en banhoj till nästa år och även licens så man kan ställa upp i nått pensionärsrace.
Helt orginal eller? Svensksåld eller import?
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |