Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
hej hej på er alla ihop.. har en liten fråga... finns det några fihgter åkare här i trakten?? eller åker alla med plast på eller motard??

I morgon ska det åkas lite. Såg ett par snygga hojar idag.

måste ha varit min hoj du såg :) :) . var ute en sväng både igår o i dag .
idag åkte jag för bi 2 olika radar kontroller en i norrängen o en i kaxholmen , givetvis hade jag koll på dem. poliserna såg lite ledsna ut när dom inte fick mig:D

Japp då var första turen på Bondstorpavägen avklarad för året:yoparty lite grus o smuts på vägen med det gick att hålla i rätt bra ändå:tuttar men satan vad ringrostig man har bivit igen:D

Måingenmotorcykelpåhundramildjävulendrabbadig:rolleyes: lämna landet innan HV hämtat hem guldet igen FY SKÄMS:D

Ja, det är lite segt. Men pappa har lovat att smsa efter varje match och tala om hur det går! :D

Japp då var första turen på Bondstorpavägen avklarad för året:yoparty lite grus o smuts på vägen med det gick att hålla i rätt bra ändå:tuttar men satan vad ringrostig man har bivit igen:D
Fan va nice! :tummenupp *avis* Min 750 ska få ny bromspump och K5'an nytt framdäck innan jag kommer ut på vägarna (i Sverige. Tjyyyvstartade ju säsongen i Karibien :tungan ) Förhoppningsvis har gruset sopats bort då.

finns här lite goa tips på var man kan åka lite enduro /offroad.
norrahammar har ju sin bana, men lite rolig fri åkning är ju aldrig fel.

iof känns det som om väder gudarna tycker d är dags att orka slänga på motard kittet o leka lite igen :D
man hör och ser ju en del mc som är ute o njuter av livet här i staden!!!

norrahammar har ju sin bana, men lite rolig fri åkning är ju aldrig fel.

iof känns det som om väder gudarna tycker d är dags att orka slänga på motard kittet o leka lite igen :D
man hör och ser ju en del mc som är ute o njuter av livet här i staden!!!

klart du ska åka motard!

Hej hej...
Faan vilket gött väder:) Har äntligen fått avverka min premiärtur så skönt kan man bli lyckligare???
Har mötte hur många som helst idag säkert i morgon med.
Kör vackert kram kram

norrahammar har ju sin bana, men lite rolig fri åkning är ju aldrig fel...
...och jag äntligen som sålde min cross idag efter 1½ månads jävla strulande med köpare som inte dyker upp mm. Dessutom åkte jag till Klippan i Skåne för att byta den mot en KX500 som sen visade sig ha kass växellåda. 50 mil i onödan :huvet

Nu har jag dock en bekännelse att göra. Igår ringde en kille och ville kolla på min cross idag. Sa inte vad han hette.
Idag ringde en och väckte mig (jobbade natten innan) och sa att om en timme var han i Jkpg. Yrvaken sa jag att det gick utmärkt och att jag håller crossen till han ringer igen. (nu kanske ni fattar vart detta bär hän :rodnar )

Ca en timme senare ringer en kille och är då i Jkpg så vi åker till garaget och gör affär. När crossen är lastad ringer den andra killen som då åkt från Borås och är i kvarteret. Har alltså blandat ihop två olika och har ju inte en cross till varje :( :huvet Usch vad jag skämdes! Hade ju redan fått pengar och tagit i hand med den första så det var bara att be så mycket om ursäkt för att jag blandat ihop dem och låta honom åka hem tomhänt. Efter alla strulande köpare så blev jag den strulande säljaren. Har gått och grämt mig över detta hela dagen :huvet
Dessutom sålde jag den för billigt med dubbdäck och allt, för att jag var så less på allt strul och bara ville bli av med den.

Nu går pengarna till en sån här i alla fall, hehe:

Bifogat

• DE44brushed-chrome2.jpg
    DE44brushed-chrome2.jpg
    34.6 KB · Visningar: 50
Last edited:
Nån som vart ute idag? Mött 3 st på RV40 och E4 genom Jönköping och en ovanför gbg-backen.

...och jag äntligen som sålde min cross idag efter 1½ månads jävla strulande med köpare som inte dyker upp mm. Dessutom åkte jag till Klippan i Skåne för att byta den mot en KX500 som sen visade sig ha kass växellåda. 50 mil i onödan :huvet

Nu har jag dock en bekännelse att göra. Igår ringde en kille och ville kolla på min cross idag. Sa inte vad han hette.
Idag ringde en och väckte mig (jobbade natten innan) och sa att om en timme var han i Jkpg. Yrvaken sa jag att det gick utmärkt och att jag håller crossen till han ringer igen. (nu kanske ni fattar vart detta bär hän :rodnar )

Ca en timme senare ringer en kille och är då i Jkpg så vi åker till garaget och gör affär. När crossen är lastad ringer den andra killen som då åkt från Borås och är i kvarteret. Har alltså blandat ihop två olika och har ju inte en cross till varje :( :huvet Usch vad jag skämdes! Hade ju redan fått pengar och tagit i hand med den första så det var bara att be så mycket om ursäkt för att jag blandat ihop dem och låta honom åka hem tomhänt. Efter alla strulande köpare så blev jag den strulande säljaren. Har gått och grämt mig över detta hela dagen :huvet
Dessutom sålde jag den för billigt med dubbdäck och allt, för att jag var så less på allt strul och bara ville bli av med den.

Nu går pengarna till en sån här i alla fall, hehe:

Va fan så kan du juh inte bete dig din gammle dementa slarver hahaha :tungan

Du den 2:a maj skulle du åka bana på mantorp hörde jag någon viska. Då blir vi iallfall 2st Gixxer i snabb gatgrupp HEHE :)

///micke

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...