Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
2660340 schysst film...blir ju knappt alls sugen:näsblod

Nån som ska på The Haunted imorgon kväll eller?

K-Man och KGA ska dit, jag kan tyvärr inte utsätta min lilla kropp för detta då jag skall upp i ottan på lördagen! Lite tråkigt för öl och hårdrock är ju rätt kul ihop....

Sup ner er!//spenk

Hej alla goa smålänningar :)

Svågern fyller 40 i jan och han ska begåvas med ett mc-kort. Jönköping gäller men vilken trafikskola is the shit? Jag har hittat ett par olika, kollat deras hemsidor men blir inte klokare för det. Vilken är bäst? Vilken ska man undvika?

GOD JUL :)

Kapten Blåskägg skrev:
2675568 Hej alla goa smålänningar :)

Svågern fyller 40 i jan och han ska begåvas med ett mc-kort. Jönköping gäller men vilken trafikskola is the shit? Jag har hittat ett par olika, kollat deras hemsidor men blir inte klokare för det. Vilken är bäst? Vilken ska man undvika?

BA Trafikskola :yoparty

GOD JUL ALLA:)

Kapten Blåskägg skrev:
2675568 Hej alla goa smålänningar :)

Körskolan :tummenupp

Tapeten igår, jävlar i helvete. Kommer inte ihåg nåt och är fortfarande full...

Mr_Mike skrev:
Kan höra av mig lite längre fram... Men om det blir så att ni måste hyra ut tidigare så kan jag vara med och pröjsa innan så jag vet att jag har en plats...
Va de 300kr/månaden???
///Micke
Ja 300/mån. Jag har messat garageägaren men han har inte behagat att höra av sig. Han e ju lite knepig som sagt. Upptäckte att mitt garage nu blivit hans möbelförråd :gnissla

K-Man skrev:
2678180 Ja 300/mån. Jag har messat garageägaren men han har inte behagat att höra av sig. Han e ju lite knepig som sagt. Upptäckte att mitt garage nu blivit hans möbelförråd :gnissla

Låter juh helt kanon... Men att ha lite möbler är juh me bra ifall man vill vila sig lite emellan meckat... haha..

Det börjar närma sig nu. Är inte mer än 4månader så ska hojen vara påställd och fått lufta sig för första gången 2007....

///Micke

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back