Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Zeb_Macahan skrev:
2217596 Så, nu uppar jag denna tråden lite. Vart har det blitt av alla hojåkare egentligen?

//jaG
Rätt gjort! Bor i Nässjö men dom 4 milen in till Jönköping för att få åka med lite folk är inget! fint väder på söndag ryktas det om?! Någon som har lust att ta en tur nånstans :)

MestHemlig skrev:
2217670 Rätt gjort! Bor i Nässjö men dom 4 milen in till Jönköping för att få åka med lite folk är inget! fint väder på söndag ryktas det om?! Någon som har lust att ta en tur nånstans :)

Var i Karlsborg och hoppade fallskärm tyvärr, annars hade jag gärna tagit en vända nånstans.

MestHemlig skrev:
2217670 Rätt gjort! Bor i Nässjö men dom 4 milen in till Jönköping för att få åka med lite folk är inget! fint väder på söndag ryktas det om?! Någon som har lust att ta en tur nånstans :)

Jag hade gärna tagit en tur, om jag inte sabbat hojen i helgen :huvet
När det fina vädret äntligen kommer får den stå i garaget..

Dessutom kör jag nog för slött. :(

kawajonasson skrev:
2209846 det stals en buse på liljeholmen förra söndagen... (28/5)
reg nr: tkz304
håll koll på om det är den om ni skulle få se den igen... finns mer info under stulet forumet...
Har hört via hörsägen att den stals i P-huset där min hoj står! Tror iofs att det inte är någon fara men det känns ju lite olustigt.....

massa slangåkar motards :P ja vet. vi kör E4an upp till linköping!! det blir ju kul :D och till dig som sa du åkte för slött. den som åker mest slött bestämmer tempot och alla andra rättar sig. Inte pressa någon att köra fort.

Sen... tänkte jag asså NU på söndag inte förra söndagen. så vad säger ni om NU på söndag. Samlas på A6 parkering någon tid?! :)

Ska bara ge min hojj lite kärlek och nya ventilshims sen ska jag och budda ta med er på en runda ni kommer drömma mardrömmar om det närmsta halvåret! :yoparty :fyllisar :tuttar

Jag kanske kan tänka mig att köra på eftermiddagen på söndag, blir hård fest på lördag?

BTW, festa på lördag nån? Lite grillning och maaaassa sprit??

spenk skrev:
2219167 Har hört via hörsägen att den stals i P-huset där min hoj står! Tror iofs att det inte är någon fara men det känns ju lite olustigt.....

jepp... det var några till cyklar som stog där... de släpade ut den ca kl 10.00 på söndagen och låg ute på gatan och kapade låsen med vinkelslip... :huvet

Emmi skrev:
2221223 Jag kanske kan tänka mig att köra på eftermiddagen på söndag, blir hård fest på lördag?

Fjunis har inte festat på länge, ringer om det funkar för min del, om det är ok att jag hakar...

Emmi skrev:
2221223 Jag kanske kan tänka mig att köra på eftermiddagen på söndag, blir hård fest på lördag?

Hmmm! sprit??? är det gott? :rolleyes:

Emmi skrev:

feting hård fest på lördag.. sticker till sweden rock nu... :yoparty :fyllisar

Japp lördag blir det fest,grymma bilar och lite förmiddgasöl på jokers car show o vmfotboll o ännu mer öl på eftermiddagen
...sen finns ju risken att man hammnar nere på fiskarns :fyllisar

Jag kommer hem vid 18tiden på lördag, sen e de fest som gäller! Petter, Fjunis, Peter, Jens & Linda, Emmi...fler?

På lörda hämtar ja min nya hoj men körkortet dröjjer ett tag till :(

Jag vill me åka på söndag...

Nu e hojen tvättad (en halv flaska avfettning senare...:3freak) och har vart ute och kört en sväng, gott som fan! :banana

//Emmi

har med kört en runda idag :yoparty men höll på att frysa ihjäl på norra strandgatan, kalla vättern blåste som fan :3freak men på söndag blir det garanterat en runda :banana imån med tror jag

nu får du INTE köra utan kort widell :fatta!

Widell skrev:
2223307 På lörda hämtar ja min nya hoj men körkortet dröjjer ett tag till :(

Jag vill me åka på söndag...
de e bara gasa, funkade för mej innan jag fick mitt
kör du hyffsat lungt med mej så lär det inte vara dej dom vill kolla kk på :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...