Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Zeb_Macahan skrev:
Imorgon tänkte vi göra färdigt det sista på isdäcken, ska vi ta och montera dom någon kväll sedan? Eller eftermiddag för den delen, arbetar 0300-1245 denna veckan...
//jaG
Låter som en plan. Jag slutar kl 15 på torsdag och är ledig till kl 23 på fredag, mao kan det funka tors eller fre em. Ring när det passar

Last edited:
spenk skrev:
eller bongo....... mmmmmmm kanna......:öl
ooouuuhh det var inte igår man beställde en kanna...kommer inte ihåg när det var sist...faktum är att jag inte kommer ihåg nångång jag druckit en kanna :va

Ikon skrev:
ooouuuhh det var inte igår man beställde en kanna...kommer inte ihåg när det var sist...faktum är att jag inte kommer ihåg nångång jag druckit en kanna :va
säg att du skojar.. inte du heller?? :öl

Ikon skrev:
helt sant...man kanske skulle ta o friska upp minnet nån dag :fyllisar
mmmm då få det bli jävligt snart i sånna fall.. för sen e de försent för ett bra tag framöver.. ska ju även opereras snart igen..

Ikon skrev:
Imorgon åker sir ikon o twice o hämtar hem en 450 motard...nu är det dags igen :rock
sedär....sedär, trevligt värre! en splajdans eller bättre begagnad? jag förmodar att "twice edition" :crash inte är att tänka på :7peta

Någon mer än jag som är onaturligt sugen efter våren och den nya mc säsongen? har ju inte kört hoj på 1,5år :huvet Sitter här på jobbet och solen börjar lysa in genom fönstret och suget efter torra vägar är obeskrivligt :4skrika

Aion skrev:
sedär....sedär, trevligt värre! en splajdans eller bättre begagnad? jag förmodar att "twice edition" :crash inte är att tänka på :7peta

Nä det blir en 03..det duger till vad jag ska ha den till :brinnerup

Maverick skrev:
mmmm då få det bli jävligt snart i sånna fall.. för sen e de försent för ett bra tag framöver.. ska ju även opereras snart igen..
ja jag e inte den som e den :fyllisar

Ikon skrev:
Menige IKon enligt stående order...

KAPTEN TAA BEFÄLET :4skrika

Jag taaaaar befäääälet, manöver! :4skrika

Inför eventuell kvällstjänst fredag kväll så förligger inget hinder då övningsledningen (läs min sambo) är på annan ort. Skulle intresse för kvällsövning finnas, så finns övnings-schema enligt stående order, menige Ikon är frivillig att se till att detta följs. Samband styrs upp enligt vanligt system!

SLUTFRÅGORFRAMÅT! :4skrika //spenk

Hur blev eran motardrunda förra helgen? Var själv ute och körde lite igår i det fina vädret. Fy va gött! Nu är våren här!. :yoparty :banana

sitter och knappar på datorn.. Hör lite oväsen utanför fönstret på odengatan.. tittar ut, så ser man två galningar på varsin motard som kör mot rött,, Ajabaja..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla