Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visa den för goffe, det va väll han som sa att det inte gick efter en testrundaZeb_Macahan skrev:

Goffe försökte dra upp hojen på effektpuckeln....de går inte, man måste koppla om man ska ha en chans över huvud taget hehe....NSR_Martin skrev:Visa den för goffe, det va väll han som sa att det inte gick efter en testrunda
![]()
Killen är jäkligt skicklig, den totala avsaknadem av effelt i en låg sporthoj med frammåtlutat körställning är väll inte den perfekta kombinationen, men det går...:
Kanske ska lära mig med huskyn först....![]()
Maverick skrev:highchair, utan fötterna över styret??(för att försvara småkillen lite..
)
haha.. najs!! har annars bara sett dig köra me fötterna under styret (i filmen). Men denna var jävligt snygg!Zeb_Macahan skrev:Host, host....
//jaG
tycker de var dåligt med effekt överhuvudtaget på den hojen.. gick väl som startmotorn på zx10:an..zpeppy skrev:Goffe försökte dra upp hojen på effektpuckeln....

Zeb_Macahan skrev:Host, host....
//jaG
Twice skrev:
Vadå, blev inte du rädd när du gasade på med det monstret...?Zeb_Macahan skrev:tycker de var dåligt med effekt överhuvudtaget på den hojen.. gick väl som startmotorn på zx10:an..
//Goffe
Lit låg kanske, någon cm till hade inte skadatTwice skrev:

Håller me.. lite högre hade inte skadat..Aion skrev:Lit låg kanske, någon cm till hade inte skadat![]()
Zeb_Macahan skrev:Den gubben går inte, jag har inte råd att köpa ny telefon
//jaG

Twice skrev:det va inte den gången jag gick över, denna klarade jag utan problem
bjuder ni på bärs så höjjer jag den med 5 cm![]()
![]()

Zeb_Macahan skrev:Jag bjuder på bärs om du bjuder på fjortis!
//jaG

Emmi skrev:De va fan va dött det är här! Har ni tappat stilen helt eller?
Varför, varför Halvtid på McDonalds??Aion skrev:Varför, varför
![]()
Ingen som har ett jobb till mig?? mina krav är inte så höga, Vill börja jobba vid 10 tiden sluta runt 15 tis-tor, inget ansvar, 25000:-/mån fri bensin,körkort och snygga kvinliga arbetskamrater. Jag nöjer mig nog med det för tillfället.
Twice skrev:inga problem, ska ta med bilder på mitt stall!![]()
Maverick skrev:Halvtid på McDonalds??![]()
då är det ju inget att tveka på 
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |