Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
SuperDuken är min våtaste dröm på länge... Mycket länge för att vara exakt.

Men jag harvar väl vidare på motarden så länge, tills pengarna trillar ner i en sällan skådad takt.

//jaG

Är det nån träff på G i jönköping snart? Har hojen i vinterförvaring i Skillingaryd och tänkte hämta ut den snart. (fan, jobbar ju varenda helg typ...så det är tajt att hinna med att hämta den)

Chiefen skrev:
Är det nån träff på G i jönköping snart? Har hojen i vinterförvaring i Skillingaryd och tänkte hämta ut den snart. (fan, jobbar ju varenda helg typ...så det är tajt att hinna med att hämta den)

På söndag kör vi, det är ingen träff, men det är körning!

Söndag, 1200, atollen!

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
tills pengarna trillar ner i en sällan skådad takt.

//jaG

omdu vill kan vi hjälpas åt med detta, har stora planer o massa ideer ang pengar.. om du tvekar så kan jag nämna "SuperDuke", "ERF" mm... :tungan

K-Man skrev:
Aha! Blir det nån åkning idag då? Ses där vid kl 1400??

Jag och Jens (Zeb_blalba) ska iallafall åka en sväng sen, vet inte riktigt när han är klar med vad han nu gör, men vi kan träffas vid 14 00 ändå, så kan ju han ansluta senare annars..

Ses där då!

Hojåkning Söndag 3/4 12.00.

Samling Atollen i Jönköping. Turen går till Tranemo eller Tidahôlm! Lite lek efteråt!

//jaG

Jag och NSR_martin var ute och åkte Tidaholm och tog en liten sväng mot tranemo men åkte alldrig ända dit....tidaholm var rätt grusig på sina ställen men tranemo var finfin....sen var ju detta för ca 1 vecka sen men ja vet inte om de har blivit bättre på den lilla tiden...

Ah, crap! Jag jobbar i helgen och mina fälgar är inneför däckbyte efter pulverlackeringen! Hoppas att det kommer fler tillfällen lite senare denna månad. Då hakar jag på direkt!
Ha en trevlig tur! :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...