Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Goffe skrev:
men de var en riktigt fin retta.

dalvik blidde det.. surt att flytta ut, bara att gilla läget, vad som helst för att slippa nuvarande hyresvärd.. :fatta!

:tummenupp åt rätt håll iallafall, hur stor lägenhet? 3!

Maverick skrev:
Bara spenk kommer o lämna nyklarna till sin hoj som han har ståendes här.. så hänger jag på.. :3freak :hihi

Javisst! Nu har jag delarna som ska göra min hoj attraktiv igen, rosa fälgstripes, extra gummi till fotpinnarna, rosa neon, hög ruta :3freak och en ny framfälg i gjutjärn som ska vara omöjlig att få upp från moderjord! :crash

Kommer förbi i veckan och vevar igång min rosa honung!:hoppa

Vi ses//spenk

WASP skrev:
Jaså du har du fått nät redan? :D

Du skulle vart med o flåsat på tranemovägen igår, gick köra fort där i år med :yoparty , dock bör man ha offroadhoj mellan bondstorp och unnaryd men sen är det fina gatan.

Redan är väl o ta i va haha...men är man dumsnål så får man väl skylla sig själv
:huvet

Ja jag hörde ngt om Bonnastorpaväga...hoppas de slänger på ny asfalt hela sträckan :lol ...eller nä så lär det väl aldrig bli.

wima skrev:
Jag funderar på att byta bredband till Glocalnet, är dom bra tror du? :gnissla

Jag och Emmi har beställt Glocalnet bredband. Hoppas det kopplas in som det ska nu bara!

PS. Det ska överkopplas direkt från Telia DS.

//jaG

Mellan den 15 April och förste maj ska det kopplas in. Telias bredband funkar fram tills dess! Super om det är som det är sagt!

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Mellan den 15 April och förste maj ska det kopplas in. Telias bredband funkar fram tills dess! Super om det är som det är sagt!

//jaG

Ja det är samma för mej, ska kopplas över utan avbrott. Man får ju hoppas att det funkar bättre än för Gleb... Vet dock inte när det ska kopplas över.

spenk skrev:
Javisst! Nu har jag delarna som ska göra min hoj attraktiv igen, rosa fälgstripes, extra gummi till fotpinnarna, rosa neon, hög ruta :3freak och en ny framfälg i gjutjärn som ska vara omöjlig att få upp från moderjord! :crash

Kommer förbi i veckan och vevar igång min rosa honung!:hoppa

Vi ses//spenk
när har du tänkt o serva den??

Brutus skrev:
Låter lovande..vad är det som ska justeras??
Har kollat på ett par större blinkers, ska även flyttafram reglagen. Har hittat ett kromat kitt.:tummenupp

Har du några tips?? Jag har slägga och spett!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey