Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Twice skrev:
på ci´s så sa han att det va lite skumt
men jag skulle slänga i ny vxl låde olja och se om det försvinner

annars skulle jag komma ner med den så han kunde lyssna

Ikon och Ydde: Ha sa dessutom att man skulle UNDVIKA att ha samma olja i vxl lådan, man skulle ha den castrol som heter mtx

för att lådan fungerar liknande en 2takt för att det är separat smörjning

men det var i rickards bok det stod gps i både låda och motor...min funkar ju..det e bara i din man inte kan det.......för det säger min pappa o han är polis och mycket bättre än din hyhy ;)

Ikon skrev:
men det var i rickards bok det stod gps i både låda och motor...min funkar ju..det e bara i din man inte kan det.......för det säger min pappa o han är polis och mycket bättre än din hyhy ;)

min pappa är faktiskt brandman och dom använder mer vatten än din pappa...

:rolleyes:

//jaG

Twice skrev:
Avfettning och högtryck tar bort det mesta, sen drar du bara ett varv runt med svampen sen är det rent!
Jopp, men utan avfettning blir det ett helvette....

Vi hade iofs nån dynga från mr cap, avfettning, va väll såndär miljövänligt möög... Ungefär lika effektivt som vatten....

Nu har man fått i DVD brännaren och 160 gb hårddisk, så nu har man 240 gb att fylla :fakta
Nån som sammlat på sig några DVD rippar?

NSR_Martin skrev:

Vi hade iofs nån dynga från mr cap, avfettning, va väll såndär miljövänligt möög... Ungefär lika effektivt som vatten....

Nu har man fått i DVD brännaren och 160 gb hårddisk, så nu har man 240 gb att fylla :fakta
:ajjabajja inte bränna hemma...

:rolleyes:

NSR_Martin skrev:
Vi (ni?) använder tråden som fylletråd på vintrarna, så blir det jääättebra...

En lista kanske vore på sin platts.

Användarnamn.....Inlägg
Zeb_Macahan......1206
Ikon...................1126
Aion...................988
NSR_Martin..........732
Twice.................724

brukar de inte va så att dem sem snackar/skriver mest är dem som inte kan backa upp de när de väl gäller?! :7peta :hihi

twice, har massa silvertejp o 5-56 om du vill..

NSR_Martin skrev:

har riktigt avfettning om du vill, tar bort allt, typ smuts, olja, färgen o ev. dekaler oxå.. :tummenupp

NSR_Martin skrev:

har en ca 10-12 filmer.. men orkar inte sätta mig o skicka dom.. ladda hem från nån me bra speed..

enklast e att gå ner o hyra ett gäng filmer man vill ha o bara rippa dom direkt från skivan.. enklast använder man dvd shrink o då iaf version 3.2 som tar dom flesta kopieringsskydden.

Maverick skrev:
har en ca 10-12 filmer.. men orkar inte sätta mig o skicka dom.. ladda hem från nån me bra speed..

enklast e att gå ner o hyra ett gäng filmer man vill ha o bara rippa dom direkt från skivan.. enklast använder man dvd shrink o då iaf version 3.2 som tar dom flesta kopieringsskydden.

PRECIS!!!!:fakta

Förresten..... nu är det hårdrock snart...:öl :yoparty :yoparty :yoparty :fyllisar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma