Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Goffe skrev:
där man inte kör moppe.. (eller nsr) :7peta

Tror att du får fisa runt på din nsr rätt länge med de mottot..

Känns skumt detta, har på papperet en ZX10:a, i verkligheten så vet jag inte, men ja litar på vv o dem.. Fetpluspoäng till vägverket! :tummenupp

WR då?...
Precis, just det som är meningen.

Nog börjar du bli seriöst duktig på att stunta, men att retas/låta nedverderande är du ingen höjdare på :hihi

Zeb_Macahan skrev:
Gör om gör rätt, ditt fucko...

PS. Svara i tele när man ringer med DS.

//jaG

Va nu då :brinnerup eller var dom två länkarna inte samma sak kanske :va :confused: kommer ju inte åt "sex"sidan från jobbet.

Svarar inte förän efter 7 missade samtal :7peta :hihi

Ikon skrev:
klockren...hehehe!

Nu e det bokat å klart... juldagen sitter man på huk i bubbelkoppen på park-inn mellan 14-18 och hetsdricker av det högprocentiga. 18.01 kommer flyttfirman som man beställt för omgående bärhjälp in på henrys (harrys om ni vill) där bordet e dukat.. och under det blir fortsättningen på juldagen... Ja, jag har flytväst :fyllisar :tuttar :tomten

Twice skrev:
Har han på msn nu så ska försöka skicka den till honom över det så får han lägga ut den.... Sprit i helgen? :hihi :fyllisar

japps förmodligen ett par lugna öl med mike o co. imorgon lite whisky o öl på julafton...samling tidigt nånstans på juldagen för öl,därefter låter huset rätt bra :fyllisar

Hur mycket folk kommer de inte va på Huset? Man borde väl vara där vid 8-9 om man ska komma in va? :va

Twice, du kommer väl inte in på Huset? Eller, du kommer väl inte ens in till stan...:rofl

Emmi skrev:
Hur mycket folk kommer de inte va på Huset? Man borde väl vara där vid 8-9 om man ska komma in va? :va

Twice, du kommer väl inte in på Huset? Eller, du kommer väl inte ens in till stan...:rofl

exakt därför måste man börja förfesta typ vid 3 tiden sen gå ut vid 7 tiden..om man inte bokat tid

Emmi skrev:

Jag kommer nog inte ens ut ur huset.... :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back