Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Hallå???
E de ingen som vill festa den 17e eller?
Twice, Ydde, Ikon, Peter, Emil, Martin, Aci, Petter???????? Ni brukar väl inte va sena på att dricka öl.

Kalle, klart du ska med den 17 om de blir nåt, alla verkar ju banga... :7peta

Emmi skrev:
Hallå???
Twice, Ydde, Ikon, Peter, Emil, Martin, Aci, Petter???????? Ni brukar väl inte va sena på att dricka öl.

Ska kolla men det går säkert, slutar ju jobba vid +17:00 så det blir att komma upp sent

Emmi skrev:
Hallå???

Ajjemen!! är självklart på!!!

Ydde, skickar du inbjudan till Lilja!??! :hihi

The_Wanderer skrev:
Twice... :rolleyes: önskar jag hade hans sinne för brudar och sprit, hans hojsinne håller ju dock inte lika bra... :tungan Goffe därimot han kan köra han...

som om de vore nått nytt.. :rolleyes:

:pannkyss

K-Man skrev:
Finns det ingen i den här tråden som äger en riktig sporthoj? Jag måste ju hitta nån att jaga till våren. Folk med riktiga plastraketer får fribiljett till festen på lördag och fri sprit!

jag är väl den ENDE, THE ONLY ONE, THE KING.. osv som har iaf haft en hoj värdig namnet sporthoj.. :tungan ställ samma fråga när de är vår ute, eller när ja vinkar om dej (svart kawa på ett hjul..)

Goffe skrev:
jag är väl den ENDE, THE ONLY ONE, THE KING.. osv som har iaf haft en hoj värdig namnet sporthoj.. :tungan ställ samma fråga när de är vår ute, eller när ja vinkar om dej (svart kawa på ett hjul..)

Om drygt ett och ett halvt år vinkar jag förbi dig :hihi

:rolleyes:

Goffe skrev:

vart har du tagit vägen?
vi får ju lägga ut våran film snart :yoparty

Zeb_Macahan skrev:
PS. ett sånt slutkört däck som det jag hade på på gotlanddagen har jag aldrig sett. När vi tog av det och började pilla på det kunde man i princip vika ihop det... korden framme på båda sidorna..... :yoparty DS.
//jaG
Ja den grova beläggningen käkade rejält med däck. Min hoj var inte så rolig att köra andra dagen. Gick lite väl på tvären emellanåt. Vad hade du för färg på hojen och stället? Jag ska kika igenom materialet lite och se om jag hittar dig. Isf lägger jag över det på en VHS-kassett till på lördag :tummenupp

K-Man skrev:
Ja den grova beläggningen käkade rejält med däck. Min hoj var inte så rolig att köra andra dagen. Gick lite väl på tvären emellanåt. Vad hade du för färg på hojen och stället? Jag ska kika igenom materialet lite och se om jag hittar dig. Isf lägger jag över det på en VHS-kassett till på lördag :tummenupp
Jag agerar stand in, hojen är koppar/svart, skinstället är rött, hjälmen orange...

K-Man skrev:

Har du möjlighet så släng över det på en DVD istället. Har ingen video... naturligtvis ersätter jag utgifterna.

//jaG

Emmi skrev:
Hallå???

Jag ska nog hemåt o dricka gratissprit :fyllisar , blir gammelgubbe den 18e

Zeb_Macahan skrev:
Har du möjlighet så släng över det på en DVD istället. Har ingen video... naturligtvis ersätter jag utgifterna.

//jaG
Har ingen DVD-brännare tyvärr. Det var väldigt lite du var med på film men jag har lagt strax över 20 min blandad Gotlandfilm på en VHS-kassett. Du får den om du vill ha den. Kan slå på den under kvällen så får du se om det är nåt att ha.

Folk försöker väll sova bort vintern :hihi

Från det ena till det andra, ska man önska sig en kinamoppe i julklapp? Zeb, vandrarn? Funkar era? Roliga?

NSR_Martin skrev:
Folk försöker väll sova bort vintern :hihi

Från det ena till det andra, ska man önska sig en kinamoppe i julklapp? Zeb, vandrarn? Funkar era? Roliga?

Kul som fan o funkar väl bra vad jag vet.

Tjena, blir det fest den 17:e?? Vilka är Välkomna?
Inte omöjligt att jag hinner med det, skulle nog va kul, kan ja tänka mig!
MVH Fredrik

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...