Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Carro skrev:
Ja det var då ingen flicka jag träffade dig med i lördags kväll på Östra Storgatan... var det fem i två ragget eller :arsele :7peta :hihi :va

// Carro Banan :banana

Har du hittat hit också...hur gick det till??

Nä..det var Micke Spade...riktig läckerbit, men inte i min divison.. :näsblod

spenk skrev:
COOLT!!! Carro banan är online!!! :Rockbanan Vad var det för däka du såg honom med då kantänka :va

hursom helst nu är det lördag :fyllisar

nog för nu//spenk

Hmm Brutus.... Har en liten liten känsla av att du ska träffa lilla Emma ikväll..
Är det så ???

Brutus ska få fitta .................AJJEMÄN!!!! :banana :fyllisar

// Carro banan, Sofie annanas :hihi

spenk skrev:
Hmm Brutus.... Har en liten liten känsla av att du ska träffa lilla Emma ikväll..
Är det så ???

Brutus ska få fitta .................AJJEMÄN!!!! :banana :fyllisar

// Carro banan, Sofie annanas :hihi

Någon har minsann varit full tror jag..;)

Men ja, jag träffade faktiskt Emma igår kväll...och imorse...

Fundera på det ni... :näsblod

//Brutus Bapelsin

aci skrev:
Eyy det är party nu

Hur känns det idag då?

Själva har jag och Emmi åkt från stockholm i en CTR med ett sånt här monterat:

4_t2_01.jpg

Och ett sånt här kit:

1e_1_b.JPG

Har man ingen stereo så kan man säga att det blir ganska bröligt att åka runt med... ni kommer höra när bilen och jag kommer åkande :yoparty

Jag hade öronproppar hela vägen hem, vi glömde insatsen i sthlm.....

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Hur känns det idag då?

Själva har jag och Emmi åkt från stockholm i en CTR med ett sånt här monterat: ........

Och ett sånt här kit: ........
Kul! Det blev en sådan iallafall. Gissar att den kommer ganska fint när motorn ställer om.

Mår fint idag, finns inget som en "flöti" pizza inte fixar..

aci skrev:
Kul! Det blev en sådan iallafall. Gissar att den kommer ganska fint när motorn ställer om.

Mår fint idag, finns inget som en "flöti" pizza inte fixar..

Den går riktigt fint faktiskt... ger mer effekt än jag trodde redan innan 6k. men resonansen i bilen måste bort.... originalljuddämparen är högre än tillbehöret, så mellan dämparen och chassit är det tomrum.... resonanslåda here I come ! :fakta

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Den går riktigt fint faktiskt... ger mer effekt än jag trodde redan innan 6k. men resonansen i bilen måste bort.... originalljuddämparen är högre än tillbehöret, så mellan dämparen och chassit är det tomrum.... resonanslåda here I come ! :fakta

//jaG

Så trevligt :tummenupp då måste man ju komma förbi och titta på skönheten!

Zeb_Macahan skrev:

//jaG
Grattis till en toppen bil.. blir faktiskt lite avis.. fast nästa bil jag köper måste dock vara större än civicen.. men annars hade jag nog oxå köpt mig en sån.. men det lutar väl åt en tysk igen.. :D

Tog en motard runda nyss...eller ja...nån timme sen...askul men askallt...är det nån som kör fortfarande eller har alla ställt av?

Ikon skrev:
Tog en motard runda nyss...eller ja...nån timme sen...askul men askallt...är det nån som kör fortfarande eller har alla ställt av?

Inte ställt av men det blir ju inget åka av. Vill ha tag på ett par offroad fälgar så man kan åka lite på grusvägarna.

Ikon skrev:
Jag kör och lär fortsätta så ett bra tag till, iaf till snön, och framförallt allt salt kommer... Har iofs crossdäck....

Försöket lära mig att köra med ställ i kurvorna på asfalt :hihi går faktiskt lite, om man gasar till så spinner den o bakhjjulet vandrar utåt, nu gäller det bara lära sig göra det lagom så man kan köra så hela kurvan....

Sen måste jag lära mig köra på bakhjulet, men det är svårt med dom däcken, bara spinner ju.... Iofs inte så mkt på torr asfalt, men ändå tillräckligt...

Ikon skrev:

:hihi "ställt av" :rofl nepp men tänker inte köra för det.......disco cbren sover sin rosa skönhetssömn för tillfaället

Inte ställt av, kör lite offroad men ingen motard... Börjar som sagt bli jävligt kallt...

Imorrn blir det nog inget, tänkte sätta mig och plugga. Hör av mig om jag ska ut en sväng.

NSR_Martin skrev:
Jag kör och lär fortsätta så ett bra tag till, iaf till snön, och framförallt allt salt kommer... Har iofs crossdäck....

Försöket lära mig att köra med ställ i kurvorna på asfalt :hihi går faktiskt lite, om man gasar till så spinner den o bakhjjulet vandrar utåt, nu gäller det bara lära sig göra det lagom så man kan köra så hela kurvan....

Sen måste jag lära mig köra på bakhjulet, men det är svårt med dom däcken, bara spinner ju.... Iofs inte så mkt på torr asfalt, men ändå tillräckligt...

Gnäll inte på däcken! Funkar fint för mej! :fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma