Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Goffe skrev:
va är de ja läser "the power of dreams".. borde stå "the power of fjunis" :7peta :tungan

Japp, mkt knäppt folk ute i trafiken..

o till tehru.. boy: nepp, man vill inte ha en slö 2.5 jeep.. finns bättre jeepar. :)
Bättre? :va

Jupp, han va säkert 100% DÅRE :hihi

imorn åker man bil, volvo XC.. :) blir kul o se om de är en bil värd att lägga en mindre förmögenhet på (= ca 400') finns väl ingen bil som vi vanliga arbetare har råd att köpa.. :confused: :mad: :huvet

därför har man tur som kan jobba svart på arbetstid, dvs lön + svarta pengar.. :tummenupp Ingen som bygger hus/garage, säg till isf så fixar ja mtrl.

kollade nyss på lite bilder, man var ju inte alls sugen på att rasta kawan på bana/lovsjörakan.. får bli nästa år, nu ska folksam titta lite närmare på den, vem vet, man kanske åker ZX10R -05:a då nästa år.. hoppas hoppas

nepp, nu ska ölas ikväll :fyllisar :banana

Jahopp... då var man tillbaka (och lite uppvilad) efter en 17 mila tur med Aion, blev rena rama supermotardturen... asfallt... asfallt... VA!? GRUS!? Ah! skit samma dom här ska ju gå på sånt :yoparty

Tack Aion för en nice tur! om än lite kall mot slutet :tummenupp

Nu väntar :öl

Imorgon är det ju GP. klockan 1330 ska jag sitta bänkad framför teven vad som än händer.... så åkat får bli en sväng efter GPt 1500.

Får bli en kortare tur, kanske nått som involverar grus kanske?

Sen är det fest :fakta

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Imorgon är det ju GP. klockan 1330 ska jag sitta bänkad framför teven vad som än händer.... så åkat får bli en sväng efter GPt 1500.

//jaG

Jag äör på! om det inte är grus! sen är det fest! :fyllisar :fyllisar

Vi kan ju försöka åka mot Tidaholm. Det tar ju inte så mycket tid i anspråk.

Samling direkt efter GPt :fakta

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Du borde invigas snart.... :mattias

//jaG
:fakta

Jag tycker absolut vi ska köra till tidaholm imon.... Kan väll bli lite stunta efter.... Om man skulle öva lite seriöst på att få upp slöa moppen på nått av hjulen då kanske...

Zeb_Macahan skrev:

//jaG

hur blir det med pizzan då? måste ju få lite näring såhär dagen efter en kväll på huset.. har ni lagt märke till att på pissoaren så har dom speglar som gör att din balle ser större ut, somom jag skulle behöva det... :hihi

vart ska jag vara när?? om jag fortfarande är inbjuden? :gnissla

ceasar skrev:
hur blir det med pizzan då? måste ju få lite näring såhär dagen efter en kväll på huset.. har ni lagt märke till att på pissoaren så har dom speglar som gör att din balle ser större ut, somom jag skulle behöva det... :hihi

vart ska jag vara när?? om jag fortfarande är inbjuden? :gnissla

Ring mig, du kan komma 1300 till Kyrkogatan 14, kod 2569. Namn Bergbom på dörren andra våningen.

Alla som vill är välkomna. :fakta

Pizzabeställningen går iväg 1310 ca

//jaG

Goffe skrev:
imorn åker man bil, volvo XC.. :) blir kul o se om de är en bil värd att lägga en mindre förmögenhet på (= ca 400') finns väl ingen bil som vi vanliga arbetare har råd att köpa.. :confused: :mad: :huvet

För 400 laxar hade jag hellre köpt en Ford F-150 svt, alt Dodge Ram. Sjunker något saktare än vad en XC90 gör. Är nog inte så skönt när man väl betalt bilen och den kanske är värd 200.000:-

Vad gör alla ikväll??...nån som jonar...jag sitter o har förfest med mig själv o thin lizzy... :cpparty :dricka :pangihuve

Ikon skrev:
Vad gör alla ikväll??...nån som jonar...jag sitter o har förfest med mig själv o thin lizzy... :cpparty :dricka :pangihuve

Jag sitter här och dricker bullar och äter saft :hej :corn

Okej då, läsk, inte saft....

(om ni undrar varför jag skrev fel så va det bara för o retas i största allmänhet...)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey