Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Nu när alla ändå pratar saker jag e kass på...jag har kopplat datorn till min förstärkare...men det blir inget bra ljud samt massa störningar när du kör winamp...vad göra?var köpa?...

din lösning zeb verkar ju riktigt bra...ska nog ta o inhadla lite nu i vinter när man har råd...

Ikon skrev:
Nu när alla ändå pratar saker jag e kass på...jag har kopplat datorn till min förstärkare...men det blir inget bra ljud samt massa störningar när du kör winamp...vad göra?var köpa?...

din lösning zeb verkar ju riktigt bra...ska nog ta o inhadla lite nu i vinter när man har råd...

Skaffa en riktig kabel med RCA ände mot stereon och koppla den på "line out" på ljudkortet... Koppla sedan in den på "AUX" el. motsvarande på stereon.

Rudeboy: Finns det någon lösning för vireless överföring mellan dator och stereo?

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Rudeboy: Finns det någon lösning för vireless överföring mellan dator och stereo?

//jaG

Inte kollat upp det riktigt än, dock vet jag att det går men hur är en bättre fråga.

Zeb_Macahan skrev:
Skaffa en riktig kabel med RCA ände mot stereon och koppla den på "line out" på ljudkortet... Koppla sedan in den på "AUX" el. motsvarande på stereon.

//jaG

ok ska ta o slänga min kabel biltema style

Ikon skrev:
ok ska ta o slänga min kabel biltema style

Kan vara en bra start. Jag har personligen alltid köpt kablar på exempelvis teknikmagasinet/kjell. Kvaliteten duger gott åt ljudkort och sånt...

om man börjar snacka highend så är ju tara labs finare modeller en höjdare. Priset för en signalkabel i highendserien senast jag kollade var 245´ för 0,9 meter.

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Kan vara en bra start. Jag har personligen alltid köpt kablar på exempelvis teknikmagasinet/kjell. Kvaliteten duger gott åt ljudkort och sånt...

om man börjar snacka highend så är ju tara labs finare modeller en höjdare. Priset för en signalkabel i highendserien senast jag kollade var 245´ för 0,9 meter.

//jaG

Hajänd är bara skräp. kjell funkar finfint, Hårdrock på högnivå i Håkån ikväll sen billig öl på amor! kom ner om ni inte har något för er!

Mr-zx7 skrev:
Hajänd är bara skräp. kjell funkar finfint, Hårdrock på högnivå i Håkån ikväll sen billig öl på amor! kom ner om ni inte har något för er!

kom hit om DU/NI inte har nåt för dig/er

Ikon skrev:
aaaaaa for fuck sake...jag har tokspelat metallica :yoparty ...kom nu du ligger efter :7peta

Men motherfucker...skärpning liksom...

Fan...jag har inte ens gjort mig fin ju...ska börja ta tag i det o kirra skjuts till Huskey..hörs sen... :näsblod

Brutus skrev:
Men motherfucker...skärpning liksom...

Fan...jag har inte ens gjort mig fin ju...ska börja ta tag i det o kirra skjuts till Huskey..hörs sen... :näsblod
ojojoj...nu får du öka in sir ikon går i däck :hihi

Ikon skrev:
ojojoj...nu får du öka in sir ikon går i däck :hihi

Min droska mot huskey går snart..morsan skulle fixa lite först bara..sen är jag på g...så ta och stävja dig lite tills jag kommit nu Ernst...

Zeb_Macahan skrev:
Finns det någon lösning för vireless överföring mellan dator och stereo?

//jaG

jo et finns det, de brukar också ha bild. Chlaes Olsson sälger en för hugade spekulanter. Har ej testat vågar ej köpa saker där men Meny mfl har lite bättre saker. Finns faktiskt en "High end" på netonnet's lagershop i borås som en jobbarkompis köpte. han är riktigt nöjd med kvalitén...

Mr-zx7 skrev:
Nä tycker du det :hihi väntar fortfarande på att hyresvärden ska få tummen ur snålröven och fixa det!
Se till att gå med i hyresgästföreningen. Om han nu inte fixar det ska du inte betala full hyra under tiden du väntar :fakta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti