Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
måste ju hinna med :öl

vet ej men slå en pling när du e redo så får vi se

Ska ni gå på joningen idag??? .....eller varför frågar jag eg.? :kocko

Sup ner er!! :4skrika Twice din k*te!!! Du vet hur landet ligger, bara kör, fattar inte hur du lyckas men det är mycket jag inte begriper......:3freak

.....glömde en grej.....FREDAG!!!!!!!!! :Bugar det känns inte lika gutt ner man sitter hemma och blänger hela veckorna, det har liksom tagit udden av fredagen :(

över ock ut för nu//spenk

spenk skrev:
Ska ni gå på joningen idag??? .....eller varför frågar jag eg.? :kocko

Sup ner er!! :4skrika Twice din k*te!!! Du vet hur landet ligger, bara kör, fattar inte hur du lyckas men det är mycket jag inte begriper......:3freak

.....glömde en grej.....FREDAG!!!!!!!!! :Bugar det känns inte lika gutt ner man sitter hemma och blänger hela veckorna, det har liksom tagit udden av fredagen :(

över ock ut för nu//spenk

Jodå fredag är inte dumt! är det inga som är sugna på :öl eller är det GYNTER och the sanshinegörls för hela slanten?

Mr-zx7 skrev:
Jodå fredag är inte dumt! är det inga som är sugna på :öl eller är det GYNTER och the sanshinegörls för hela slanten?

hehe det lär nog bli mängder av :öl innan det börjar!!!!
Spenk!!! Lite alkohol så glömmer du bort veckornas sorg...
Tro mej det funkar! :hihi :fyllisar :fyllisar

Mr-zx7 skrev:

nänä gunther följer bara med på köpet...det är ju bara dom som inte har råd i baren som står på dansgolvet... :dricka

spenk skrev:
SÅ SANT SOM SAGT! :fakta:fakta:fakta:hoppa:öl

Du ska inte me spenk?
Imorgon måste du haka på o kolla när andy o grabbarna lirar,samt teddybears och säket mycket annan hårdrock!

Nån som ska på crossen imorgon?,vi tänkte vara där uppe o stunta lite o sen kolla på nåt heat

Ikon skrev:
Du ska inte me spenk?
Imorgon måste du haka på o kolla när andy o grabbarna lirar,samt teddybears och säket mycket annan hårdrock!

Nån som ska på crossen imorgon?,vi tänkte vara där uppe o stunta lite o sen kolla på nåt heat

Fan jag orkar inte jobba mer, var ska ni åka???

nu har ju lite att stå i imorgon.... en hel del faktiskt! Var inne på Hellfueled hemsida....
Harr även lyssnat lite på deras skivor, Alkman låter precis som Ozzy i yngre dar:fakta

spenk skrev:
nu har ju lite att stå i imorgon.... en hel del faktiskt! Var inne på Hellfueled hemsida....
Harr även lyssnat lite på deras skivor, Alkman låter precis som Ozzy i yngre dar:fakta

japp det är sjukt likt...har du köpt deras skiva?...riktigt bra :tummenupp

Mr-zx7...ring twice,det är han som bestämmer tempot,för han hade lite o fixa innan vi kunde dra...

MHK skrev:
Hel bra! :Bugar

Japp dubb däck vore fett! :yoparty

Väntar på en kille ska svara bara, men jag tror du och swedies bror och en till kommer kunna hämta varsin här nere om några månader.

Ikon skrev:
jo...o raymond o maria eller va fan dom heter :gråta

Sen lirar ju Regurgitate också...stenhårt jävla mangel...ruskigt snabbt och argt..och sen är det ju Uncurbed också..Crust/hardcore när det är som bäst...kommer nog att dra dit o kolla lite...

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back