Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Jaha det var ju en trevlig liten tur igår!

Och "@#&%?"#¤@£$ vad gött CRF:n låter

så, då drar man ner igen men det blir tyvärr inget åkandes för mig... chefen har bestämt att jag ska :fyllisar

Jag är uppe men tog bilen :kocko

Säg gärna till var och när så kan jag komma å titta lite iallf.

NSR_Martin skrev:
Satan i gatan att man inte har internet i stugan då, missar ju alla körningar... :död

Twice, du har ju mitt nummer, kan inte du slänga iväg ett SMS om det är nån körning på G? Skulle va skitschyst... :7peta

jag har nog sett dig ett par gånger...du kör alldelles för sakta :7peta :tungan

det vore coolt o samla ihop alla här inne nån dag o dra ut o köra...igår var vi ju ett ganska bra gäng :tummenupp

Ikon skrev:
jag har nog sett dig ett par gånger...du kör alldelles för sakta :7peta :tungan

det vore coolt o samla ihop alla här inne nån dag o dra ut o köra...igår var vi ju ett ganska bra gäng :tummenupp

Vadåda, du kan ju inte ens hålla ner hojen på två hjul, sopa :D
Det är väll du som kör en röd honda nu? o kör ofta med röd tröja? ISF har jag sett dig några gånger :tummenupp

Blir det nån åkning idag? är hemma nu, men åker nog om 30 min eller så...

Emmi skrev:
Billigaste basförsäkringen på en KTM 640 Lc4 2001, hel/hel är 16000:-.

Köpte en sådan i veckan samma års modell och allt 3000 Hel/Hel på Bil Sport/Mc. Men så är jag ju gammal och klok och bor mitt i skogen. :)

Om ni ser en kille på en orange hoj imorgon eftermiddag så är det möjligtvis jag på min helt splojjans nya KTM 660 SMC.... jag kommer nog inte trivas alls!

:D

//jaG

Nicke_K skrev:
Köpte en sådan i veckan samma års modell och allt 3000 Hel/Hel på Bil Sport/Mc. Men så är jag ju gammal och klok och bor mitt i skogen. :)

Betalar själv 658 kronor/mån på If helförsäkring avställningsbar med 3000 i självrisk...

Men det är en 660-04

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Om ni ser en kille på en orange hoj imorgon eftermiddag så är det möjligtvis jag på min helt splojjans nya KTM 660 SMC.... jag kommer nog inte trivas alls!

:D

//jaG

om inte far min ska köra enduro imorgon så kan jag haka på o lattja lite efter klockan 13.

Japp det blir lite åkning idag,jag kommer att vara på voice om ca. 30 minuter o köra lite blade,sen blir det hem o hämta den andra hondan...

Ikon skrev:
om inte far min ska köra enduro imorgon så kan jag haka på o lattja lite efter klockan 13.

Japp det blir lite åkning idag,jag kommer att vara på voice om ca. 30 minuter o köra lite blade,sen blir det hem o hämta den andra hondan...

Jag kikar förbi uppe på voice...slå en signal om planerna ändras 0708-856878

Ikon skrev:

Ring mig imorgon så jag vet...

//jaG

Nu har Danne Malmqvist också köpt motard, Crf 450 :fyllisar
Nu börjar det bli några stycken! :yoparty :yoparty

Twice skrev:
Nu har Danne Malmqvist också köpt motard, Crf 450 :fyllisar
Nu börjar det bli några stycken! :yoparty :yoparty

ja just det det yrade han nåt om i fyllan att han skulle...då får vi ta oringa honom imorgon...jag kan ha min hoj klar som motard vid 16-16.30 tiden imorgon..så det får väl bli en busrunda innan biran :fyllisar :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger