Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
*claesson mode on* höhöhöhö dricka jack o dåniel från tennnnneseeee aaaalabaaaama dä ä mina kusiner dä ojjemen jodå så att ä...dricka jack o jaga bort små pöjka som spelar boll på mi plan...höhöhöhöhöhö

*claesson mode off*

:lol :lol :lol
Det är ju en solklar Claesson
Tänk att det kunde gå så för bögare bob :hihi

Ikon skrev:
tackar tackar jag trugar mig.

vart i skillingaryd ligger det och vad heter firman?,har aldrig varit där?
jannes moped- o mcdelar nånting... tror att det fortfarande ligger kvar utmed stora vägen som går genom samhället, på vänster sida i ett hus, vid centrum ungefär. var en massa år sen jag var där sist..

wima skrev:
jannes moped- o mcdelar nånting... tror att det fortfarande ligger kvar utmed stora vägen som går genom samhället, på vänster sida i ett hus, vid centrum ungefär. var en massa år sen jag var där sist..

tackar tackar :tummenupp ...jag ska ta o svänga förbi en sväng..det sägs att han har mycket delar

ydde man,jag ringer dig imorgon vi 10 tiden...ska bächa ner mig lite riktigt hårt nu

Ikon skrev:
tackar tackar :tummenupp ...jag ska ta o svänga förbi en sväng..det sägs att han har mycket delar

ydde man,jag ringer dig imorgon vi 10 tiden...ska bächa ner mig lite riktigt hårt nu

Gött fundar på det oxå :trött

Ikon skrev:
tjena...ja vi överlevde nätt o jämt :fyllisar

hahaha vad var det som strulade för herr lök då?

säg till om ni ska ut o köra,jag hakar gärna på! :tummenupp

Det var inte så illa som han trodde... Det var "intelåtaoljanskvättauturventilkåpanskyddet" som hade vibrerat loss (satt med en liten sketen nit) och följt med kamkedjan på sightseeing. På vägen till kamkedjan stannade han till och bråkade med vipparmarna som började trumma i otakt och då blev kolven irriterad och klappade till insugsventilerna. Sen ihop, fast då gick oljeringen. Sen byttes alla ringar. Missade beställa en packning och tänkte fuska med pasta, :huvet det fungerade som ett chims så motorn gick inte runt :D . Slutade med att turken själv fick skära packning i ett gäng timmar... :mad: sen fick han ju svetsa trans-kåpan mitt i natta ute i norrahammar... nu har jag berättat hälfen...

visst gör vi det..men nu skulle jag byta drivpaket...å lelle skickade fel :näsblod

Ikon skrev:
Twice!

Jag o ydde åker och hämtar en ny nu så till helgen rullar han igen :yoparty

Underbart!!! Min SKA vara ihop till helgen! Om jag så ska döda folk för det...
Dags för 740´n några timmar... Hoppas fan bara Ejfa är klar med skiten!
:mad:

Twice skrev:
Underbart!!! Min SKA vara ihop till helgen! Om jag så ska döda folk för det...
Dags för 740´n några timmar... Hoppas fan bara Ejfa är klar med skiten!
:mad:
Nu sitter jag å Nodbrant och :fyllisar
Ta tag i ditt liv lilleman :fatta!

Är ni sugna på körning idag. Vi samlas på max vid jordbron vid sex sen vet ifan var det bär av.

SP1-Kungen skrev:
Är ni sugna på körning idag. Vi samlas på max vid jordbron vid sex sen vet ifan var det bär av.

Klart som fan man är sugen.. men inte idag tyvärr.. får bli en senare gång för min del, o då bär de av, fast lite snabbare än så.. :7peta :hihi

Goffe skrev:
Klart som fan man är sugen.. men inte idag tyvärr.. får bli en senare gång för min del, o då bär de av, fast lite snabbare än så.. :7peta :hihi

Tja! Ryktet säger att 10:an är i mc-himlen... är det så? :gnissla

turken skrev:
Tja! Ryktet säger att 10:an är i mc-himlen... är det så? :gnissla

lite halvt.. snart rullar iaf en 10:a i stan igen.. ser ni nån vinka i en golf eller gåendes så är ed nog bara jag, wheela vidare då!! :tummenupp

Twice...får du ihop hojen eller?
jag tänkte jag skulle hem till garaget o fixa bladen,sen blir det nog lite motardbus i stan... :yoparty

Ikväll blir det motardbus!

Mister Ikon och fröken Twice står för körandet,

ydde o seabass för filmning :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...