Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Brutus skrev:
Det kommer nog att få plats en hel del skulle jag tro..det är ju en Beemer vi snackar om...

Jag har ju Ratzeputsen också..den lär väl iofs räcka hela veckan...

jag har min strong alchohol 96%...den ska vi ha o bjuda kaxiga norrlänningar som bara dricker rent :hihi

Ikon skrev:
jag har min strong alchohol 96%...den ska vi ha o bjuda kaxiga norrlänningar som bara dricker rent :hihi

Ojjemen...vi kan ju börja med den starke o så kan de alltid få skölja ner med ratzeputsen...får se hur kaxiga de är sen...

Sååååååja....nytt drivpaket är på...att man är en riktig mekdemon.

Till nästa gång så är det jag som skaffar nitverktyg...

Var nyss uppe på torsvik med Gleb.. men inget folk, kanske kom lite försent?!

Gleb.. :Bugar än så länge.. ikväll skulle en svart kawa köra mellan råslät o jordbron.. :confused:

Ikon: haru sålt ninjan ännu? bättre du köper en svrt 10:a ist för en blade, du kan nog hitta en repig/lagd svart (tex) kawa för under 100'

skumt allt de här, fattar inget :confused: :tungan

Goffe skrev:

Gleb.. :Bugar än så länge.. ikväll skulle en svart kawa köra mellan råslät o jordbron.. :confused:

Ikon: haru sålt ninjan ännu? bättre du köper en svrt 10:a ist för en blade, du kan nog hitta en repig/lagd svart (tex) kawa för under 100'

säg inte att du har lagt kawan.. :( :fatta!

Imorgon bär det av till SM/SO i Falkenberg :banana

Brutus skrev:
Det kommer nog att få plats en hel del skulle jag tro..det är ju en Beemer vi snackar om...

Jag har ju Ratzeputsen också..den lär väl iofs räcka hela veckan...
Hoppas inte för mkt nu bara.. vi e tre pers som ska åka i bilen.. plus packning för 6 pers + rullstol o alkohol!! o bumsen e inte så jävla stor..

större bil hade inte skadat.. nån som vet om vi kan låna en i en vecka??

Goffe skrev:

Vad har du nu gjort??

du kör väl me helförsäkring på hojen!! utnyttja.. om du lagt den!!

Maverick skrev:
Hoppas inte för mkt nu bara.. vi e tre pers som ska åka i bilen.. plus packning för 6 pers + rullstol o alkohol!! o bumsen e inte så jävla stor..

större bil hade inte skadat.. nån som vet om vi kan låna en i en vecka??

Kollade med morsan, men tyvärr kunde hon inte avvara bilen. Min bil är inte direkt ett alternativ heller.

Just det...det blev en till som skulle åka i bilen också.

2-3 flak öl och en bag blir det för min del. Borde inte ta några mängder av plats.

Förresten..snackade med fru Coolman om en sak...musik? Ska vi ha med någon form av stereoliknande grej?

Sådär ja...Twice o sir Ikon höll fortet på racet idag :yoparty både med bladen,kawan o husan...det gick åt lite väl mycket däck bara :rolleyes:

Ikon skrev:
Sådär ja...Twice o sir Ikon höll fortet på racet idag :yoparty både med bladen,kawan o husan...det gick åt lite väl mycket däck bara :rolleyes:

Hittade denna bilden på zatzy twice...det lär väl komma upp lite mer under dagen skulle jag tro :tummenupp

Bifogat

• mc-show.jpg
    mc-show.jpg
    131.9 KB · Visningar: 48
Angående bil,kollade med morsan,men dom var tvugna o ha volvon...men ni får ju gärna ta pickisen om ni vill,det går ju sitta 3 + att vi får ju plats med lite stuff

Ikon skrev:
Hittade denna bilden på zatzy twice...det lär väl komma upp lite mer under dagen skulle jag tro :tummenupp

Sweet bild...vi får ta en riktig fotosession nån dag framöver...

Har i princip fått grönt kort för att låna morsans bil nu...återstår bara ett par detaljer...håller tummarna.

Det har löst sig med bil...fick låna morsans Scenic...

Jag kommer dock att åka med i bilen istället...tror jag har dragit något i handen när jag skulle ha bort bakdrevet igår. Känns inte som det blir en jätteförlust iofs...kanske inte blir så jättemycket hojåkning i vilket fall som helst.

Brutus skrev:
Det har löst sig med bil...fick låna morsans Scenic...

Jag kommer dock att åka med i bilen istället...tror jag har dragit något i handen när jag skulle ha bort bakdrevet igår. Känns inte som det blir en jätteförlust iofs...kanske inte blir så jättemycket hojåkning i vilket fall som helst.

Nice...

Tror dock att du kommer o sakna hojen på gotland...

Ikon skrev:
Nice...

Tror dock att du kommer o sakna hojen på gotland...

Jo...den risken är ganska överhängande tyvärr, men det var knappt att jag kunde köra hem hojen från garaget igår och det verkar inte ha blivit bättre idag...

Jaja..i vilket fall som helst så får vi med oss en större bil..och musikfrågan är löst med Mavves laptop och mina datorhögtalare..om tolv timmar är det party..:D :fyllisar :död :näsblod :3freak :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma