Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Viffer skrev:Damn, den blir svårslagen
Rätt, vad ska du ha?Therudeboy skrev:Jag har en stor jäkel i st xl om det är den du menar. Aldrig använd.
Ajjajj, fick inte med det på bild! gör omTwice skrev:Ojjomen, de vill jag se dej slå
Eller en wheelie a´la 15o clock i 100 km/h rulla asfalt i t-shirt och vanliga byxor och utan hanskar!![]()
Lite mindre än lagomTherudeboy skrev:Vad ger du?
Viffer skrev:Ajjajj, fick inte med det på bild! gör om![]()
Viffer skrev:Lite mindre än lagom![]()
Jag ska bjuda på bakskärmsskrap i sommar!Therudeboy skrev:Fan grabbar, kan ni inte wheela eller?
Kolla in min onehand 12'clock
Twice skrev:Jag ska bjuda på bakskärmsskrap i sommar!
Har du ngt val?Twice skrev:Har ett dilemma:
Ska jag gå ut till den blonda sjuksköterskan med ett leende som säger: Knulla mej! Och fråga om hon vill ha kuk? Funkar det eller blir det bara akuten igen?
Therudeboy skrev:En smålänning frågar inte vad det kostar, utan om det kostar något![]()
Måste bara överväga hur stor skada hon kan göra, finns nog div pennor och tillhyggen där ute i receptionen... Förbannat fin är hon!Viffer skrev:Har du ngt val?
myztify skrev:
FEL
En smålänning frågar VAD det kostar, en västgöte frågar OM det kostar
![]()
![]()
Vet att du är smålänning, så det är ingen ide att fråga om några kostnader överhuvudtaget(www.särskrivning.com)Therudeboy skrev:En smålänning frågar inte vad det kostar, utan om det kostar något![]()
Therudeboy skrev:Vad fan, du kan ju inte bara klampa in här och försöka rätta mig när jag ska göra affärer![]()
Viffer skrev:Vet att du är smålänning, så det är ingen ide att fråga om några kostnader överhuvudtaget(www.särskrivning.com)
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|