Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
MHK skrev:
Tjena...

Har du bytt bort CBR:en? :kocko

Ska vi ta o köra lite i Vetlanda snart? Blev ju bara en tur förra året... men den var ju väldigt kort... Länsman var ju på hugget då, fick ju tag i mig men inte i dig din flytis! :huvet

Hej!

Jo den fick gå för en Ducce, pojkdrömm... :rolleyes:
Haha jo det var nog tur att jag inte tittade i backspegeln, bockar och tackar för din goda min du måste ha haft. Men jag hade nog inte kommit så billigt undan. :Bugar

Du har väll kvar mitt nummer så det är bara att ringa. Det blir mycket båge i sommar.

Last edited:
yonsson skrev:
Hörrni. Ni som bränner däck som aldrig förr! Var ska jag köpa nytt bakdäck för att få bra pris? Vill inte lägga på det själv heller eftersom jag saknar verktyg och kunskap.

Tacksam för tips. PMa gärna eftersom det skrivs så mycket i tråden så man inte hinner se inläggen innan de försvinner långt bak som fan.
Hyffsat billiga däck finns på www.vurpan.com...
Frakt... tja... jag åker mellan Jönköping och Linkeboda varjedag...

Jag behöver oxå någon som kan kränga däck... (av och på alltså)

Last edited:
Emmi eller Jens har ni fått nått pm eller svar från Rejvis när Timmys begravning äger rum ?

/ Carro

Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj - Köpa Hojj

Ikon: Du kommer dregla när du får se tröjjan och vindjackan jag fick hem idag! :drool

En ledtråd :tuttar :

Bifogat

• shift.jpg
    shift.jpg
    11.6 KB · Visningar: 30
Twice skrev:
Fin Hund!!

Har vi gått om cs tråden än?

Visst f*n, den filmen måste jag ju kolla på, har jag glömt...

Alla har nog nån längtan/vilja efter nått här, hehe...

Alla längtar på nått sätt efter hoj känns det som, men när man väl kör hoj då, vad längtar man efter då? Nästa kurva? När man är i den då`? Längtar man då tills nästa? ISF slutar man aldrig längta :gnissla :D :3freak

NSR_Martin skrev:
Visst f*n, den filmen måste jag ju kolla på, har jag glömt...

Alla har nog nån längtan/vilja efter nått här, hehe...

Alla längtar på nått sätt efter hoj känns det som, men när man väl kör hoj då, vad längtar man efter då? Nästa kurva? När man är i den då`? Längtar man då tills nästa? ISF slutar man aldrig längta :gnissla :D :3freak

Efter en hel dags hojjåka så längtar man efter: :fyllisar :tuttar :slicka

aci skrev:
Hej!

Jo den fick gå för en Ducce, pojkdrömm... :rolleyes:
Haha jo det var nog tur att jag inte tittade i backspegeln, bockar och tackar för din goda min du måste ha haft. Men jag hade nog inte kommit så billigt undan. :Bugar

Du har väll kvar mitt nummer så det är bara att ringa. Det blir mycket båge i sommar.

hi hi jo det var nog tur de...

Men dom hade ju inte så mycket att gå, hade ju skjuts o så med så var inte läge för att dra där... men visste nästan att dom inte hade nåt att gå på!

Men jäkla flyt du hade! :yoparty

Har flyttat till Värnamo nu så är inte så mycket i Vetlanda längre men det händer... Har inte kvar ditt nummer har du mitt?

Vi kan ju köpa en däckkrängare tillsammans. Den här kostar inte så mycket flis:

http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=4768

Saknar dock fälgskydd. Vet kanske skäggis eller WIMA vart man kan köpa dom löst?

//jaG

The_Wanderer skrev:
Hyffsat billiga däck finns på www.vurpan.com...
Frakt... tja... jag åker mellan Jönköping och Linkeboda varjedag...

Jag behöver oxå någon som kan kränga däck... (av och på alltså)

Zeb_Macahan skrev:
Vi kan ju köpa en däckkrängare tillsammans. Den här kostar inte så mycket flis:

http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=4768

Saknar dock fälgskydd. Vet kanske skäggis eller WIMA vart man kan köpa dom löst?

//jaG
400... per skaft e ju inte så farligt... känar man ju in på 2.25 krängningar...

Såg en brud nyss som spanade in det enda RETTa.. :drool funderade på att gå ner å bjuda in henne i serverhallen... :slicka

Last edited:
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Går köpa löst i villken välsoterade mc/cykelbutik som helst. Kostar ungerfär inget alls.

dyrtmedhoj-dyrtmedhoj-dyrtmedhoj... :tungan kul att ha kommit ut på vägarna äntligen :) f*n, har respekt för hojjen.. POWER :tungan :yoparty Tack för turen ni som var med idag.

eus skrev:
Om du menar i år
Så blir det nog en CBR 600RR
Men nästa år så blir det en Rookie 600 förmodligen en R6:a

Jag vet inte alls än, det får jag se. Det beror på hur stort suget efter hojåka blir i år

CBR 600 RR :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...