Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
pissväder??...15+ o sol???? :va nu ska jag bara äta sen åker jag upp

Det e ju blött och äckligt ju :)
Nä jag håller med dig. Ska ut och köra lite om en stund när det torkat upp lite tänkte jag.

Nån som har koll på nån billig glasfirma? Har en krossade backspegel som jag skulle vilja fixa.

Nu har jag lusläst tråden och det stog

Ser ni förresten en guldaktig V40 som det såt rklas eller nåt i framrutan på så kan ni passa på att kicka in speglarna på den. Körde nästan på mig och Ikon igår när vi var ute..försökte dra ikapp honom, men han lyckades smita in mellan två bilar o in på en avfart ännu en gasglad idiot med chippad bil..

:fakta

//jaG

Brutus skrev:
Eller Göbels göb....

mongot drog om mig när jag låg i omkörningsfilen precis utanför willys ner mot huskvarna, det bara dammade till, han var kanske en helvmeter ifrån mig, men närmare muren........ hade varit fint om han drog den i betongen :tummenupp

men men :tummenupp på er allihop

hjelmfrillan skrev:
mongot drog om mig när jag låg i omkörningsfilen precis utanför willys ner mot huskvarna, det bara dammade till, han var kanske en helvmeter ifrån mig, men närmare muren........ hade varit fint om han drog den i betongen :tummenupp

men men :tummenupp på er allihop

Jag ska ta o köpa en sån här,sen får vi se hur nära han vill köra :yoparty

Bifogat

• cat797car.jpg
    cat797car.jpg
    18.8 KB · Visningar: 113
PICT0051.JPG

PICT0070.JPG

PICT0080.JPG

PICT0105.JPG

PICT0109.JPG

PICT0125.JPG

PICT0101.JPG

Sommar, å ljuvliga sommar!

//jaG

Jag får väll återigen be om ursäkt för vädret...
Har äntligen fått hem min ZX9:a, å då får man ju räkna med lite halvtaskigt väder. Men det blir nog bra i veckan för då ska den in på service :huvet :huvet :huvet :död

Viffer skrev:
Har äntligen fått hem min ZX9:a, å då får man ju räkna med lite halvtaskigt väder. Men det blir nog bra i veckan för då ska den in på service :huvet :huvet :huvet :död

Det är bra att du tänker positivt! :d

Fina bilder Jens! Nu längtar man ännu mer, varnånstans va ni o åkte vattenskidor?

Viffer skrev:
Grattis till nedkomsten! :tummenupp
Fram med en bild på babyn...

Viffer skrev:
Tack :tummenupp
Jag är så lycklig :banana
Bilder kommer upp imon, hur lägger man upp flera bilder i ett inlägg?
Grattis! :)

Jag är övertygad om att du kommer bli nöjd, körde med min -98 i tre år och var vansinnigt nöjd med den... :yoparty

:angel

Kan bara konstatera att ja spammar dåligt nu, fan, får sluta jobba på helgerna.
Frågan är om det är bra eller dåligt, ska försöka smita ut med hojen någon dag under veckan oxå även att ja har tösen, någon som vill vara barnvakt :Bugar hon brukar vara rätt snäll, kräver knappt något :hihi

Annars blir det en hojfri vecka :huvet :huvet :huvet

myztify skrev:
:angel

Kan bara konstatera att ja spammar dåligt nu, fan, får sluta jobba på helgerna.
Frågan är om det är bra eller dåligt, ska försöka smita ut med hojen någon dag under veckan oxå även att ja har tösen, någon som vill vara barnvakt :Bugar hon brukar vara rätt snäll, kräver knappt något :hihi

Annars blir det en hojfri vecka :huvet :huvet :huvet
Ville ni med på tranemo-turen igår? Vi vände borta vid shell-macken efter vi mött er och åkte tillbaka till Atollen igen men vi såg er inte så vi fortsatte...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey