Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
Twice..ledig imorgon eller?När ska vi åka,jag kan från klockan 12 o framåt

Är inte ledig men ska se till att sluta tidigt :yoparty
Jag kan nog också fixa en kamera, får vi massor av klipp!

Men jag kan slå en signal när jag slutat jobbet imorgon, så bestämmer vi en tid.

Mr-zx7 skrev:
Såg 2st misstänkta suzuki:s på preem(atollen) när man gick hem från jobbet med jycken idag runt 1645, och en misstänkt stor grupp av diverse motorcyklar på atollen strax därefter :yoparty lite sugen man blir!!!!
Hoppas det var en trevlig tur! :squid
*skål* :fyllisar

O när man var på wenners såg såg man "ninjas" sukka1000" samt en annan hoj oxå, dock ingen 10:a ännu :( men, ska bara va 2 veckor till.. yapp, hoppas de blev en trevlig runda!

Mr-zx7 skrev:
Såg 2st misstänkta suzuki:s på preem(atollen) när man gick hem från jobbet med jycken idag runt 1645, och en misstänkt stor grupp av diverse motorcyklar på atollen strax därefter :yoparty lite sugen man blir!!!!
Hoppas det var en trevlig tur! :squid
*skål* :fyllisar

Jodå, jag & Jens på Preem o massa folk på atollen, dvs; jag, jens, ninja 9r, skäggis, mystify o två till...

Goffe skrev:
O när man var på wenners såg såg man "ninjas" sukka1000" samt en annan hoj oxå, dock ingen 10:a ännu :( men, ska bara va 2 veckor till.. yapp, hoppas de blev en trevlig runda!
Börjar du bli orolig att de har glömt bort din zx10a? :hihi

Hur skulle dom kunna glömma, han är ju däruppe och frågar varje dag :rofl :tungan

Förresten, tack för turen idag.. .trevligt med kaffe... :D

Ställde av hojen när jag kollade vädret på smhi, verkar bli sådär i helgen..... så jag skiter i å ha påställt.

//jaG

Ninja 9R skrev:

Zeb_Macahan skrev:
Hur skulle dom kunna glömma, han är ju däruppe och frågar varje dag :rofl :tungan

Förresten, tack för turen idag.. .trevligt med kaffe... :D

Ställde av hojen när jag kollade vädret på smhi, verkar bli sådär i helgen..... så jag skiter i å ha påställt.

//jaG
Kollade vädret på rapport innan, de sa 10-15 grader på lördag... :banana

Ninja 9R skrev:
Kollade vädret på rapport innan, de sa 10-15 grader på lördag... :banana
Dom spår som vanligt i surt kaffe och gamla inälver så det kan bli vad som helst... det heter ju inte april-väder för inte :)

The_Wanderer skrev:
Dom spår som vanligt i surt kaffe och gamla inälver så det kan bli vad som helst... det heter ju inte april-väder för inte :)

omän duu, det har juh stått på SMHI's hemsida hela veckan att det ska bli sol å värme på lördag :7peta

Twice skrev:
Är inte ledig men ska se till att sluta tidigt :yoparty
Jag kan nog också fixa en kamera, får vi massor av klipp!

Men jag kan slå en signal när jag slutat jobbet imorgon, så bestämmer vi en tid.

det låter som en plan...jag är nog klar med alla mina ärenden vid 12 tiden nångång sen är det bara o ge :tummenupp

och nästa vecka är det bara o skriva här när ni ska ut,slutar vid 14tiden så jag ska nog kunna haka på om nu hojen inte får alltför mycket stryk i helgen

Ikon skrev:
det låter som en plan...jag är nog klar med alla mina ärenden vid 12 tiden nångång sen är det bara o ge :tummenupp

och nästa vecka är det bara o skriva här när ni ska ut,slutar vid 14tiden så jag ska nog kunna haka på om nu hojen inte får alltför mycket stryk i helgen
Hehe, imorgon ska den plågas! Nu vill jag se benen över styret och wheelie!
Polaren gjorde ju den igår, min tur imorgon! Vi hadde med oss en så kass kamera
så jag ville inte offra mitt knä igår. :tungan

och vem var det som åkte runt på en svart ZX6r -03 igår? Hamnade bakom honom när jag åkte från B-ryd till stan..trodde först det var Goffe som fått isn zx10, men så var ju inte fallet...

wima skrev:

:( japp..vill ju åka hoj nu.. :) bara att vänta 2 veeckor till

Brutus skrev:
och vem var det som åkte runt på en svart ZX6r -03 igår? Hamnade bakom honom när jag åkte från B-ryd till stan..trodde först det var Goffe som fått isn zx10, men så var ju inte fallet...

Var de en blå 6:a? har träffat honom en ggn tidigare.. snygg hoj han har..

Ikon skrev:
o dete ju klockrent väder idag...lite kallt...tur att man har långkalsonger :arsele

Å hojen är fortfarande avställd :6surkart
Men som tur är så lämnar man staden i helgen och beger sig till nordligare breddgrader ocg det kalla norrlandsvädret i vår huvudstad :3freak

Mr-zx7 skrev:
Å hojen är fortfarande avställd :6surkart
Men som tur är så lämnar man staden i helgen och beger sig till nordligare breddgrader ocg det kalla norrlandsvädret i vår huvudstad :3freak
hahahaha...jaha är det så man gör när hojen e avställd o det e fint väder...man åker till det dåliga vädret :lol

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey