Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Nice, "råkade" du få med dig en hoj hem också? Använda ölflak för att stötta upp hojen har jag aldrig testat :hihi

Det ser ut som att någon är i behov av kmans extra blinkersrelä?:3freak

Edit: Så det är så det ser ut i släpkärrorna när man ska banåka. Bara att se och lära räven! Släng på ett paket med hotdogs och en fleecefilt så ska man nog överleva mellan 15 och 16 juni nere i A-torp:wiggle

Last edited:
Jasså så jönköpingstråden har beskärda del av främlingsfientlighet också. Jag skulle inte rekommendera att gå och peka finger till random folk ute på stad btw. Du som skryter med att du åkte ifrån honom ska nog vara minst moralpolis av alla när du åker runt i trafiken och pekar finger och retar upp folk.

Körde in kolven innan i regnet. Synd att jag inte filmade för de kom en galen turre och körde efter mig efter ett han tutat på mig och jag visat fingret för han. Tyckte dock han körde våldslöst med hjulspinn när han hade sina barn i bilen. Men sen fick han smaka tiktig 4stroke:banana

Btw Rav3n. De blir inga motardhjul för dig eller? Om de blir nåt åka på lördag kan du få smaka på min om du vill. Kanske inte så jätte kul på en raksträcka bara men men :rolleyes:

Ingen främlingsfientlighet här inte. Men om han står och rullar sakta ut i gatan när jag kör förbi och tutar på mig så får man ett finger. Spelar ingen roll om han är svensk eller inte. Menar bara att jag skulle iallafall inte köra med hjulspinn med mitt barn i bilen. Skrev galen turre för att få lite mer krydda i mitt inlägg:krama

Då har man dragit iväg en beställning på en Go Pro 2 motorsport från CDON. kostar 3189:- ord.Pris men om man anv. rabattkoden: xY3zGYnG så får man 500:- avdraget på de så blir de genast hyffsat billigt. till och med billigare än Ebay från staterna med moms + tull avg. WooHoo... :banana :tummenupp

Så är de fler om är i köpa tankar... Go For It.. :yoparty

Nu ska jag bara läögga en beställning på Double Bubble glas från motoaction samt Galfer 1375 belägg...

54/65 - godkänt 52 :Bugar

Tydligen ska jag inte köra i korsningar i stan, det var typ 5 kuggade frågor på det området :D Och miljön var väl inte på topp heller, men det är ju bara massa tal jag inte orkade lära mig :glömdet

Cutting it close like a motarder!

Grattis chrisx.
Grattis Rav3n till gopron
Grattis K-Man till badazzz
Grattis jag!

Gött Chrisx då är du snart framme... :D

Nice att du äntligen fått hem hojen Goffe... :tummenupp
Förstår att du ser fram emot helgens MC aktiviteter nu.. :D

Jag slutar jobba vid 15 men ni kanske inte är ute så sent o kör? Borde kunnat sluta upp vid 16 snåret annars.

Vet inte r dem öppnar bilprovningen imorn och hur vädret är. Jag är iaf kvar till 16 och lite till.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back