Jag gillar inte riktigt att det ploppar upp ett nytt fönster så fort man klickar någonstans i princip. Om jag exempelvis går in i mitt garage så får jag ju upp en ny ruta.. Lite onödigt. Och jobbigt att behöva stänga ner hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
håller ner SHIFT-knappen när du klickar på en länk så öppnas det i nytt fönster.schneberger skrev:2681219jag tycker det är det bästa med forumet.. för jag hatar att hoppa fram och tillbaka..jag hade gärna sätt att på startsidan där senaste inlägg finns. så öppnas det ett nytt fönster när man klickar på en länk där.
för då kan man öppna flera intresanta trådar samtidigt och slippa missa och leta så jäkla mycket..
systemet som det är idag med nya fönster som öppnas tycker jag är perfekt.. helt underbart..
Swedie skrev:2681233håller ner SHIFT-knappen när du klickar på en länk så öppnas det i nytt fönster.
om det är ett val att öppna fönster, eller inte, så är det bättre än att tvinga alla att öppna allting i nya fönster.Titania skrev:2681250Jo, så kan man iofs göra men som nytt-fönsteranhängare ser jag inte vitsen med att ta bort funktionen? Vad skulle vara jobbigare med att stänga ett fönster än att klicka på tillbakaknappen?Är det på nåt sätt svårare att klicka i övre högra hörnet än i det övre vänstra?
Ta inte bort nytt fönster, det är ju liksom därför man använder sig av Windows... för att kunna göra olika saker i olika fönster.
Swedie skrev:2681263om det är ett val att öppna fönster, eller inte, så är det bättre än att tvinga alla att öppna allting i nya fönster.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |