Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Örebro.
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kolla in nya framljuset från Acerbis. På rätt bajk kan det se riktigt coolt ut tror jag. Vem blir först???
En reklamfilm oxå.
http://www.youtube.com/watch?v=4qZR5BBgPEI
Bra idé vore att använda alla eller några av led'arna på sidorna till blinkers.
En reklamfilm oxå.
http://www.youtube.com/watch?v=4qZR5BBgPEI
Bra idé vore att använda alla eller några av led'arna på sidorna till blinkers.


Förstår inte hur dom tänker, vill dom inte sälja sina grejer eller? Eller har man annorlunda smak i andra länder? Varför inte bara göra ett snyggt normalt endurolyse i lite annorlunda drag mot vad som redan finns?