Nytekniks onboard film är nu i min burk

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
En minst sagt spännande rulle, repan innan provstarten med flaggor så fick 2 förare motorstopp, sen när den riktiga starten gick så stog en förare stilla framför Offkeff, men genom ett under och lite tur så blev det ingen påkörning.

Jag ska mixa lite i kväll så får vi se hur långt jag hinner, en del depåliv med tokmeck på natten finns med.

Tack Tobias :Bugar

Tyckte iofs inte det var någon fara, då man tidigt såg att han stod still, sen är racers inte blixtrande snabba de första 10-15 metrarna. Ska iofs bli intressant att se hur det ser ut på film. Jag upplevde det nog inte riktigt likadant som John Rune :3freak
Ser gärna hela rejset oklippt ;)

oFFkeFF skrev:
Tyckte iofs inte det var någon fara, då man tidigt såg att han stod still, sen är racers inte blixtrande snabba de första 10-15 metrarna. Ska iofs bli intressant att se hur det ser ut på film. Jag upplevde det nog inte riktigt likadant som John Rune :3freak
Ser gärna hela rejset oklippt ;)
Hela rejset är på 300 Meg + 250 M eg... men jag kan bränna en cd om du vill.

Verkar vara apsvårt att komma iväg med en 250R

Bra att bandet kom fram utan att gå sönder. Borde egentligen ha skickat det i ett ordentligt vadderat kuvert. Hoppas det går att lägga upp den med skapligt bibehållen kvalitet. När jag själv sparar den för export blir det både mindre format och mindre skarpt. Var inte helt nöjd med det. Speciellt inte som jag hade placerat kommentarer om vad som händer i rutans nederkant. När filmen förminskades gick dessa inte att läsa. Hoppas Micke får till det på någto bra vis. :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Hela rejset är på 300 Meg + 250 M eg... men jag kan bränna en cd om du vill.

Bredrand finns ju ;)
Ja, det är inte helt enkelt att starta med en racer, inte slira för mycket för då brinner kopplingen, inte slira för lite för då kommer man inte iväg..

GSXR1100R skrev:

Ja, man hör det bra i filmen hur min hostar sig fram trots att jag drar rullen i botten och slirar som fan. Kul om ni som kör fyrtakt får en inblick i hur annorlunda det är att ratta en lynnig tvåtaktare. Dock är vyn från min hoj knappast att betrakta som en instruktionsfilm. Snarare hur en fullständig nybörjare kör. Ett bra exempel är nedväxlingarna till ettan som låter helt bisarra. :D

Nyteknik skrev:
Bra att bandet kom fram utan att gå sönder. Borde egentligen ha skickat det i ett ordentligt vadderat kuvert. Hoppas det går att lägga upp den med skapligt bibehållen kvalitet. När jag själv sparar den för export blir det både mindre format och mindre skarpt. Var inte helt nöjd med det. Speciellt inte som jag hade placerat kommentarer om vad som händer i rutans nederkant. När filmen förminskades gick dessa inte att läsa. Hoppas Micke får till det på någto bra vis. :tummenupp
Som tack för filmen så bränner jag en cd med hela racet ifrån skylift/din kamera, sen är det upp till tvåtaktsnissarna att besöka dig och låna/kopiera denna skiva.
Du får cd med samma paket som din film på Tisdag

oFFkeFF skrev:
Bredrand finns ju ;)
Ja, det är inte helt enkelt att starta med en racer, inte slira för mycket för då brinner kopplingen, inte slira för lite för då kommer man inte iväg..
Vad är bredrand :va är det när man ritar streck i kallingarna :hihi

oFFkeFF skrev:
Det har man i kallingarna efter rejset ;)
I början av filmen är det en som leker offroad i torparn, han håller sig dock på hjulen och är snart på banan igen, troligt fall av bredrand [tm]

GSXR1100R skrev:
I början av filmen är det en som leker offroad i torparn, han håller sig dock på hjulen och är snart på banan igen, troligt fall av bredrand [tm]

Nja, han var nog mest riktigt jävla förbannad på att hojen inte gick som den skulle..

*/ ?>
Back