NYTAGET mc kort

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
:yoparty min tjej (saraa här på SH ) har tagit mc kort idag för bara någon timma sen :) så glad för hennes skull :) hon hhar vart sååå nervös ,men jag har faktist inte varit det ,då jag trott att hon inte kommer att ha problem då hon e duktig å lär sig fort :yoparty


så kom igen nu.... gratta henne nu så hon har nått att läsa när hon kommer hem,om hon orkar att läsa då jag ska ta henne på en liten tur :D
blir nog en liten vända till öregrund kanske...




/stefan
 
Grattis Sara! Välkommen till ditt nya, roligare liv!
 
Grattis!

Grattis till den lilla lappen som skänker oss bikers denna härliga frihet (under ansvar). =)
Njut av sommaren!

Vänlig hälsning!
Jonas
 
Grattulerar till A-kortet !! :hoppa :hoppa
Som jag brukar säga: Kör snyggt !! :hojcbr


Då kommer du på hojen till nästa blodgivning ;)
 
Grattis!!

Välkommen in i en ny roligare värld! :)

/G
 
GRATTIS!!!!!!:banana
Va roligt! Hör av dig om du vill ha tjejsällskap på en tur!!

Kram Linda
 
:yoparty min tjej (saraa här på SH ) har tagit mc kort idag för bara någon timma sen :) så glad för hennes skull :) hon hhar vart sååå nervös ,men jag har faktist inte varit det ,då jag trott att hon inte kommer att ha problem då hon e duktig å lär sig fort :yoparty

så kom igen nu.... gratta henne nu så hon har nått att läsa när hon kommer hem,om hon orkar att läsa då jag ska ta henne på en liten tur :D
blir nog en liten vända till öregrund kanske...

/stefan


Jaa, GRATTIS. :tummenupp :D
 
[QUOTE så kom igen nu.... gratta henne nu så hon har nått att läsa när hon kommer hem...[/QUOTE]

Stort Grattis Sara!!!!! Sporrar ju en annan här...:)
 

Stort Grattis Sara!!!!! Sporrar ju en annan här...:)

Grattis Sara och välkommen in i hojåkningens underbara värd!:tummenupp


Metropolis, Klart att Vår egen ROCKER måste ha hojkort!!:yoparty Verkar ju trivas bra på Kreugers R1:a! Och nu när du rakat skallen så skulle du rocka ÄNNU hårdare!!
 

Bifogat

  • DSCN0470.JPG
    DSCN0470.JPG
    33.7 KB · Visningar: 61
Last edited:
Tjohoooo!

Förstår fortfarande inte riktigt... sa han att jag var godkänd? Klarade jag krypkörningen trots hyperventilering och skakande knän?

JA, det gjorde jag! :Rockbanan

Klart jag vill ha tjejigt sällskap ute Linda:)
Visst får det bli mer rörken nu, absolut! Och till nästa blodgivning kan ja ta hojen! Jag kan faktiskt åka när jag vill :tungan

Tack alla!:hoppa
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top