Nyss påbackad, spricka i handled...värt att sitta på akuten för?

vad är rutinen annars med sånt här?

är det förarens firma som ska kontakta sitt försäkringsbolag?

ska jag ta detta med mitt försäkringsbolag?

kommer ju hur som helst råka ut för kostnader & "lidande" för detta.

helt vilsen när det gäller sånt här.

Spontant känns det som att du har extrem sjukhusskräck eller tycker att patientavgiften ligger långt utanför budget... :rolleyes:

När min hoj blev påkörd så pratade jag med mitt bolag som löste allt mot den andra killens bolag. Personskador går samma väg, förutom att du ju kan ha en egen försäkring också (personer är det enda som går att försäkra flera gånger), då får du ta det med ditt eget försäkringsbolag. Men du måste dokumentera det hos sjukvården först!

Spontant känns det som att du har extrem sjukhusskräck eller tycker att patientavgiften ligger långt utanför budget... :rolleyes:

När min hoj blev påkörd så pratade jag med mitt bolag som löste allt mot den andra killens bolag. Personskador går samma väg, förutom att du ju kan ha en egen försäkring också (personer är det enda som går att försäkra flera gånger), då får du ta det med ditt eget försäkringsbolag. Men du måste dokumentera det hos sjukvården först!

tack för hjälpen! :krama

en gång så trodde jag att jag bara hade stukat foten men visade sig att jag hade brutit 3 st små ben i foten ,gips 4 veckor blev det

då har man varit på VC.

Stukning trodde han, ej nödvändigt med röntgen. Bör bli bättre för var dag o bra inom 2 v.

Vad har man kvar då. Vad kallas knoppen på handtaget....den tog ju i asfalten o vart repig.....vad kostar en sån ca?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park